miercuri, septembrie 19, 2007

blogging update

VirtualPensharpener s-a spart in 2 sub-blog-uri

BookChasers.blogspot.com

si

InBetween-worlds.blogspot.com
[ inbetween.blogspot.com era luat... si daca sunteti putin curiosi vedeti si cu ce este ocupat]

Aceasta a fost o decizie de moment pe care sper sa nu o regret mai tarziu. Oricum in aventura mea de a schimba layout-ul pentru impresii si a crea, from scratch 2 layout-uri unul pentru virtualpensharpener si celalat pentru bookchasers si inbetween am aflat multe chestii interesante despre blogger si mai ales despre scriptul html din spatele lui. Am deja cateva layout-uri download-ate pe care sper sa le folosec ca sa scriu niste tutoriale.
[ nu prea exista asa ceva detaliat despre ce, cine si de ce face ce face in acel html]

In rest nimica nou, m-am apucat de story5 pe care o sa o termin pe indelete pana la inceputul anului scolar, o sa mai vedeti foarte curand niste posturi cu reviews la manga ( Sister este intr-o pasa ciudata si tot downloadeaza manga in draci... si le si citeste, mostly shoujo, ce-i drept dar are si ceva funny si shonnen) Atat de mult a putut sa downloadeze in ultima luna incat a umplut 2 DVD-uri numai cu manga si atentie, lista de titluri de manga are....213 pozitii. (nu tot ce e acolo a fost citit dar ma rog...89% da)

2 comentarii:

Laura spunea...

Looking good.

Eu momentan sunt in focuri cu admiterea a master (am avut examen azi pentru buget si habar n-am ce-am facut) dar de maine-poimaine o sa incerc sa scriu ceva pentru anime.ro.

BTW, ai primit invite sa scrii pe blog? Ti-am trimis pe adresa de mail de pe yahoo, dar nu stiu daca e corect. Din cate stiu eu, Blogspot e mana in mana cu Google, asa ca s-ar putea sa fie nevoie sa iti trimit pe adresa de Google, daca ai asa ceva. Eu una n-o stiu, asa ca drop me a line.

Raluca Z spunea...

e ok, am primit link-ul; cont de google am ca sa pot posta pe blogger. succes la examen