duminică, septembrie 23, 2007

publishing on lulu.com

Dupa cum am marturisit si altora, intentionez sa public atat BookChasers cat si InBetween in iarna prin lulu.com si deci m-am apucat sa-mi fac documentatia despre ce presupune acest lucru.

1.Formatting: 6"x9" ar fi cel mai apropiat de ceea ce am eu insa...v-a trebui sa remaster aproape 200 pagini.( lucrez pe A4: 2480px x 3480px iar fata de 6" x 9" lucrurile stau cam asa. 0,71 vs 0.66 in rapoarte.)

2. Binding: la 100 si ceva de pagini perfect stitch al lor arata promitator, toata chestia este ca numarul total de pagini sa fie divizibil cu 4

3.Cover design: 2piece vs 1 piece. As prefera one piece ca sa am eu controlul asupra tot ce inseamna coperta.

4. Publishing and distribution: Aici mi-am prins urechile. Au 3 pachete: doua cu ISBN si unul fara. Cel fara presupune sa vinzi doar prin lulu.com, cel cu ISBN ($99 per titlu) cartea este disponibila de vanzare si prin amazon. M-am decis ca cea mai buna strategie este sa strang cei $99 prin vanzare pe lulu si apoi sa trec mai departe la vanzare si prin amazon.

Ok pana sa ajung la toate astea mai am insa muult de lucru. Pentru inceput m-am facut membra la forumul lor si am inceput sa le pun intrebari...ce imi este neclar. Problema cea mai spinoasa este dupa mine formatul invers in care vreau sa printez. Cum paginile sunt scrise de la dreapta la stanga este normal sa vreau si cartea sa fie bound the same way. Le-am semnalat aceasta problema si astept raspuns.

Intre timp: am rearanjat InBetween si incerc sa termin de post prelucrat si capitolul 2 (pentru cei care nu stiu, capitolul doi este gata desenat din mai singura lui problema este ca mi-a fost prea lene sa scanez 15 pagini pe foita. Miracolul s-a intamplat si acum totul este pe hard in format digital, o parte gata textat mai ramane sa mai fac unele mici prelucrari pe ici pe colo si sunt gata.

La Bookchasers am luat-o mai moale cu story5 insa mai am 2 pagini in creion si de tras in tus. O sa incerc sa termin pana la 1 octombrie ca sa stiu o treaba insa aceasta story pur si simplu nu vrea sa se termine... una din story-urile in care m-am plictisesc de desenat pe parcurs. ( de aia am post prelucrat la InBetween.)

V-a trebui sa ma decid...pe cine vreau sa public primul InBetween sau BookChasers vol1 ( desi daca ma uit la cuprins cel care are cele mai multe pagini terminate este volume2 din BookChasers), in functie de asta o sa stiu la care lucrez sa-l termin.

Niciun comentariu: