duminică, septembrie 30, 2007

sfarsit de vacanta 2007

Maine incepe scoala!!! (goes and weeps in a corner, denying reality...not really, chiar vreau sa inceapa odata, m-am plictisit.)

Am terminat ce aveam de terminat la BookChasers (Story5) este available for download ( pe sidebar), la InBetween recunosc mai am de lucru dar sper sa se rezolve asta in cursul zilei de azi.
Mi-am gasit assistant typesetter: sister, of course (adica cine altcineva ar putea sa ma suporte?)

"Vezi ca nu intra pe rand, da-i enter dupa 'more', am zis dupa 'more' nu inainte de 'more'. Mai la dreapta si mai sus, ba nu un pic mai jos. Nu intra nici cu 10, screw trebuia sa fac bubble-ul mai mare, e asta e mai taiam din text un pic"

N-am mai dat pe la scoala (ce rost, oricum ma duc maine pe la 9.30 pe acolo) si nu stiu sa se fi afisat nimic (screw Finisaje! incep sa am cosmaruri ca l-am picat...dar sa am putina incredere in fortele proprii , in ceea ce stiu ca am facut!)

Sister a inceput pregatirea pentru admiterea la facultate (ha ha, vrea arhitectura!) si deci de acum inainte sambata si duminica 4 ore deseneaza... O sa fie interesant mai tarziu, spre iarna cand o sa o aud:
"sister, unde-s creioanele colorate? Ce-ai facut cu teu-l?" Shit sper sa nu inceapa sa-mi ciordeasca echere! (I'll slaughter her for that! mai ales ca n-are grija... de lucrurile altora) Oricum o sa fie interesant amandoua desenand...eu la Bookchasers ea la pregatire...

Nu stiu daca e de bine sau de rau ca vrea sa dea la arhitectura. Si sincer nu stiu exact ce vrea de la mine, moral support! ("way to go sis'! Kick their ass la admitere!") advice ("fa aia si aia, si uite asa se hasureaza...") nagging ( could do that too. "Sis, treci si fa-ti plansele la pregatire! Stop watching those damn animes!" then goes and watches them herself while sister drawning, evil older sis' that I am.)
Poate ma inspira si ma apuc si de comic strip-uri cu sister and sister, pregatire pentru examen, funny moments.

Asta-i tot... hmm poate ca o sa mai postez un pic spam cu ruine (in Bucuresti se demoleaza dar se si construieste.- partea cu construitul a-ti vazut-o partea cu demolatul mai putin)

Niciun comentariu: