vineri, septembrie 07, 2007

Insertie de scoala

Ok am avut o restanta pe care am dat-o azi... am facut bine si sper sa nu trebuiasca sa refac tot cursul la anul ( ar fi pain in the ass). Multe fete cunoscute si reintalnirea cu scoala dupa... ceva vreme. Mi-am adus aminte cat de greu este sa redevi sociabil dupa ce timp de mai bine de o luna pur si simplu nu prea ai avut ce si cu cine sa vorbesti. Vacanta mea de vara incepe sa sune ceva de genul: solitudine in Bucuresti. ( vina e a mea partial si recunosc insa nu stiu parca exista momente cand vreau sa fiu singura.) Ei bine de la 1 octombrie trebuie sa ne scoatem mastile bune si sa redevenim happy-busybody altfel esti ca si mort in facultatea asta.

Am vazut notele de la admitere de anul asta si imi pare rau ca am ratat expozitia ( ba nu!!) Oricum au fost altii pentru mine in gloata respectiva ( he he! e bine sa se obisnuiasca cu calcatul in picioare se practica des in facultatea asta!)

Unele dintre lucrari pe visualart.ro (+ comentarii) si altele aici

Parerea personala dupa ce am vizionat cateva este...: Aceeasi profi de pregatire, alti studenti, alte subiecte, aceleasi planse.

Nu stiu poate ca ar trebui ca unii dintre ei ( viitori studenti) sa stie de existenta schitei de schita sa sa treaca pe la expo ( cand au loc) si sa vada si alt tip de grafica, cum evolueaza stilul lor de admitere in altele mult mai interesante.

Cei carora le trece prin cap sa faca vizite de acest gen trebuie sa inteleaga ca schita de schita NU este examen de admitere, adica NU ai voie sa vorbesti cu vecinii si nici sa te plimbi in voie din atelier in atelier. In rest: timpul e la fel, stresul e mai mic ( deh, exista restanta si trebuie sa iei 2 din 3 pe semestru), temele sunt similare...poate un pic mai usoare.

Cam asta-i tot pentru azi... a si sa nu uit: livejournal got me too: BookChasers

5 comentarii:

Laura spunea...

Hello, hello. Tocmai voiam sa anunt, cu surle si tobe, crearea unui nou blog pe tema anime/manga:

http://anime-ro.blogspot.com/

Sper sa reusesc sa ma si tin de el. Cu ocazia asta voiam sa te intreb daca pot sa bag un link catre blog-ul tau si catre BookChasers, avand in vedere ca primul contine reviews de anime (adica exact ce vreau eu sa fac pe anime.ro), iar al doilea e manga. Umblu dupa affiliates acum :)

PS. Blogspot are tag-uri? Ca n-am vazut, dar tu ai in jurnal, iar mie mi s-au prins urechile cu htmel-ul pe care il accepta/nu-l accepta astia.

Laura spunea...

PPS. In caz ca exista dubii, avand in vedere sub ce nume apare comentariul, this is Buddha speaking. Yep.

anicutza00 spunea...

scuze ca te deranjez, ti-am citit blogul de la cap la coada.(este f interesant si m-a ajutat sa-mi fac o impresie despre facultate)am si eu o intrebare: ce parere ai de profesorii de la anul 2 de la proiectare, as vrea sa depun si eu o cerere si nu stiu cine ar fi mai bun.(http://www.iaim.ro/catedre/bazele_proiectarii/personal_didactic/)
multumesc f mult

Raluca Z spunea...

anime-ro
am vazut blog-ul eram busy cu releases. vreau sa restructurez un pic si eu, atat impresiile cat si virtual penshapener poate sa-l refac nu stiu exact dar mai asteapta un pic ( 2-3 zile max)

anicutza00
Incearca la Spirescu sau la Mac Popescu. La primul se duc in general aia cu note mari si care se tin de treaba deci o sa ai ce si de la cine sa prinzi lucruri noi; la spirescu se duc aia de gasca dar care si lucreaza.
Alta optiune ar fi Ochinciuc. Eu am avut experienta a 2 profi ( Ivanes si Spirescu) - pe care ai citit-o in mare pe blog. In cazul particular al anului meu lucrurile erau putin diferite pt ca era Dan Serban prof acum nu mai e, si s-au mai schimbat si profi.
O alta chestie de care trebuie sa tii seama este grupa, sa fie oameni cu care te poti intelege si care sa vrea sa munceasca la atelier ( crede-ma este nevoie de ei la proiecte diverse care se fac in echipa, la predari, la schite de schite) Apoi asistentii sunt vitali, pentru ca profii gen, Mac sau Ochinciuc nu prea vin pe la atelier (in special la Ochinciuc e un tip dragut si bun - Emil) La spirescu e Vidrascu ( de gasca si bun la partea de partiu si structuri) Mihaela ( nu stiu daca mai ramane in charge de chestiile organizatorice - spirescu era sef de catedra la anul 2-3- deci ea era vitala pentru cereri, secretariate, stuff, s-a ocupat si de acreditarea RIBA, om de baza) Mai sunt asistentii de la Mac ( dar din pacate nu stiu exact nume) care iara erau buni.
Si cam atat. Ca sa-ti faci o idee trebuie sa vezi exact care iti sunt optiunile ( vazusem ca mai e un prof bun... numele imi scapa momentan, oricum grupa lui era ceva de genul 32 persoane!!!) Sper ca ti-am fost de folos.
Let me know ce alegi in final, si nu uita ca oricand se pot face cereri de transfer :D, trebuie doar sa te pui bine cu Laura ( secretara daca mai este? daca nu cu cine o veni in locul ei) si cu sefu de catedra.

anicutza00 spunea...

:)multumesc fffffff mult de raspuns:).nu ma gandesc eu la mac popescu .nu am cum sa reusesc acolo(e un pic mai complicata problema mea)daca vrei sa mai vorbim (sau sa te stresez cu intrebari...:)))) id-ul meu e anicutza00.(chiar nu ma asteptam sa-mi raspunzi atat de detaliat...thanks)