duminică, octombrie 28, 2007

Nijikon 2007 - review


desi am terminat proiectul de sambata nu am ajuns decat duminica la Nijikon (locatia MNAC etaj4). A fost interesant...am vrut sa-mi las cel putin 50RON pe acolo insa .... nu mai aveau manga (adica ce ma interesa). Manga shop a avut stand insa a terminat totul de vandut inca din prima zi (crap!)

Experienta interesanta a fost desenatul in public (impreuna cu laura - anime-ro - ) cam ce am produs (tinand cont ca am venit total nepregatita pentru asta - n-aveam nimic de scris la mine , noroc cu laura si cu niste linere ca altfel...)[pic by laura]

Au fost si tablete grafice: HUGE insa n-am ajuns sa testez caci era coada

A fost si cosplay desi putini de buna calitate.[pic by laura... mie mi s-a bagat in tip cu...UN TUB DE ARHITECTURA in poza!!!!]
[pic also by laura...imi era prea lene sa mai scot camera...eram chiar la iesire]

[ Zabuza kid...]

Gameri...cu ale lorCaligrafie japoneza cu cei de la liceul Creanga (I really love their ink...want some, want some! desi nu e waterproof)

Niciun comentariu: