joi, octombrie 11, 2007

Schita de schita1 - take1

Ca de obicei cei care fac temele dau dovada de o lipsa totala de inspiratie....si la randul nostru noi dam dovada de o lipsa totala de inspiratie in alegerea solutiilor (nimic nou in a copia o solutie care s-a dovedit a fi valabila.)

Tema: o amenajare temporara pe situl din fata de la Carturesti (Hello!!! Am avut proiect acolo...I know the fucking place!!) Si totusi solutia nu putea fi reciclata. Am rezolvat (mai bine sau mai rau); am desenat (influentele manga sunt usor de observat dar hey, e mai bine decat restul 99% care s-au repezit sa faca colaj- sau ma rog call it fotomontaj) si acum astept.

Chestii care m-au calcat pe nervi azi. In ordinea intamplarii lor.
1. schita a inceput la 8.00 cand in orar era trecut 9.30. Ne-au mai lasat pana la 18.30 in return.
2. i-am tinut loc la planseta lui Florin si apoi am aflat (de la altcineva, of course) ca da schita in alt atelier. Nota catre sine: unless stated otherwise nu mai tine loc pentru altcineva! Putea macar sa-mi spuna doar ma vazusem cu el ziua precedenta.
3. Din cauza punctului 2 am ajuns cu un coleg de planseta care mi-a nenorocit un liner (ce e drept nu era nou, ci pe terminate). I HATE people care n-au nimic la ei si vin si cer de la tine! Da si mie un echer, un liner, un marker (NU DAU ASA CEVA!), niste schotch! PEOPLE, BUY YOUR DAMN THINGS and BRING THEM TO SCHOOL! (I'm pissed!)
4. Smoking in atelier (sa zicem ca era de asteptat insa cum tocmai vin din vacanta unde m-am dezobisnuit cu fumul care pluteste si facultatea asta...e naspa.)

Chestii care made my day si care au compensat chestii de mai sus
1. AU VENIT markerele COPIC! (jumps with joy but still has to figure out when to use them). Nu le-am folosit la schita de azi pentru ca n-am vrut sa le strict din prima
2. M-am vazut cu Laura si mi-a dat un CD cu How to draw manga scanned (foarte educativ de altfel)
3. Am aflat ce e drept de ieri seara ca lansarea Otaku Magazine no3 e sambata asta si e f posibil sa ma duc.

Chestii which I have to worry about.(order of importance)
1. cursul lui Augustin Ioan se anunta o suita de self-taught colocvii. Ne-am impartit tot anul pe 10 teme care sunt cursurile propriuzise iar primul curs - despre fractali este...tema la care m-am bagat. Trebuie sa vorbesc si cu restul membrilor echipei sa vedem ce si cum pentru ca cursul este LUNI!!! SHIT that's tight
2. Atelier - gasit o solutie si argumentat (analiza am rezolvat-o deja de weekend-ul trecut...mai mai ca ma bucur ca toata munca aia nu a fost in van)
3. Atelierul de Fizica constructiilor de VINERI pentru care trebuie sa citesc ce si cum cu Coeficientul G and stuff (n-am avut timp sa-mi arunc ochii peste documentatie)

3 comentarii:

Laura spunea...

Hello hello. N-am mai ajuns ieri pentru ca mi-a dat frate-meu telefon ca si-a scrantit glezna si a trebuit sa ma duc cu el la camera de garda. Anyway, iti dau cateva link-uri catre tutoriale pentru Copics, nu stiu cat de utile sunt, dar sper tot sa fie ceva:

http://toounit.deviantart.com/art/Complete-Copic-Marker-tutorial-64621916 (tipul asta e cel mai tare Copic artist peste care am dat personal)

http://finni.deviantart.com/art/Copic-Marker-Tutorial-37958912

http://giname.deviantart.com/art/Giname-s-BG-Copic-Tutorial-66525990

http://rubberyjido.deviantart.com/art/Coloring-With-Copic-Lesson-1-56245552

Mai vezi pe DA, ca sigur gasesti. Bafta si de abia astept sa le vad in action.

Raluca Z spunea...

sincer si eu astept insa scoala asta nu ma lasa, toti vor ceva de la mine saptamana asta.
Insa si eu m-am ambitionat vreau sa termin Bonds3 pana luni (ramane de vazut daca reusesc)

Sorry to hear about your brother! And about you from what I read on your blog. That's really unlucky.

Laura spunea...

Eu am ajuns la concluzia ca lucrand exclusiv digital (which is what I'm going to do, pentru ca de-acum cred ca m-am si dezvatat de traditionala) nu pot sa fac mai mult de o pagina la 2 zile, cu timpul pe care il am acum la dispozitie. Ma rog, o pagina de la zero, cu tot dichisul si in format mare.

Apropos, am incercat digital toning. Iese, dar greu. Vezi pe blog.