duminică, octombrie 07, 2007

wrecking weekend

Ok, scoala a inceput insa nu ma asteptam sa intre asa de tare in noi. Prima saptamana s-a terminat cum s-a terminat insa sa fim seriosi sa trebuiasca sa lucrez tot weekend-ul la proiectare!!!!

Problema pleaca de la tema - care este al dracului de ambigua si te lasa sa faci ce vrei. Problema este ca trebuie sa stii destul de clar ce vrei si ce poti sa faci in 2 zile.
Ce mi-am ales: Parcul Ministerului Transporturilor -remodelare urbana.
Ce am facut: analiza de sit,interpretarea contextului social si urban, documentatie de rigoare si schita de idee intr-un singur weekend.

Pentru cei interesati cam asta se studiaza in anul4

Concept limbaj discurs2 - continuarea vrajelii frumoase din anul3 cu Dl. Augustin Ioan (sweet philosophy)
Arhitectura moderna si contemporana - continuarea ATR cu Lascu - aka Istoria Arhitecturii ce ne-a mai ramas
Structura urbana - aka Doctrina urbana reloaded cu Sandu (sucks)
Arhitectura spatiului interior - ????
Inginerie structurala - aka Structuri ( ne era dor de voi!) cu Iordachescu (de ce nu Marcu sau Crisan orice mai bine decat Iordachescu la curs!)
Fizica constructiilor1- nu lasati titlul sa va duca in eroare e mai mult constructii si chestii legate de ambient decat de fizica structurala (fizica aici inseamna: termodinamica, optica, studiul iluminarii, acustica - nu ce se studiaza la liceul insa, formule sunt, n-aveti grija)
Optionale (fiecare cu ce-l doare) - inca nu stiu insa am optat pentru ceva cu arhitectura romaneasca din sec XIV - XVII cu Bratuleanu pe primul loc

Proiect de arhitectura - de ce ma voi plange eu in mod constant de acum inainte
Proiect de fizica constructiilor - ceva cu izolarea termica si calculul coeficientului G
Proiect de urbanism- ??? urmeaza mai incolo in semestru

Acum ma duc sa-mi clatesc ochii cu niste anime.... chiar am nevoie

Niciun comentariu: