joi, ianuarie 05, 2006

4 days and counting...

...Pana la inceputul scolii din nou. Azi am iesit pe afara dupa 3 zile de stat in casa ( vremea este ingrozitoare, ploua neincetat si nici nu da semne sa se transforme prea curand in ninsoare) . Am fost pe la Uniri si apoi pe la Universitate.

Se pare insa ca plimbatul mi-a stimulat intr-un fel imaginatia caci ....well ladies and gentlemen am reusit in proportie de 75% sa modific solutia la proiect astfel incat sa impac si capra si varza si orice alte animale sau plante. Micile detalii sper sa le rezolv cat mai repede astfel incat sa pot sa stau linistita cu proiectul asta. Sincer VREAU sa se termina caci credeti-ma NU-L mai suport! I'll go mental daca cineva mai se leaga in vreun fel de el.

Apoi mai sunt si alte cateva detalii de rezolvat: testul la Constructii (marti numai otel si buloane am visat); examenul la italiana care se pare ca anul asta o sa fie ceva mai serios ca primul an, si de ce nu tema la Limbaj Arhitectural.

La Perspectiva incep sa ma resemnez: Constructia in 2 ore - sperand sa nu gresesc ceva si sa pierd timpul stergand si apoi...multa buna dispozitie la omuleti, masini si copaci totul este sa pui suflet si intr-o oarecare masura sa nu-ti pese de ce iese. Culorile...acolo ma cam doare cateodata ies cateodata parca sunt color blind or something si nu aleg combinatiile corecte - markere it is.

Niciun comentariu: