miercuri, ianuarie 04, 2006

cazul fotografiei pierdute


In general sunt foarte atenta si ordonata cu fisierele mele in special cu pozele. Pot sa spun in mare ce am scris pe toate CD-urile pe care le-am scris pana acum. Cu toate acestea zilele trecute am inteles ca nimic nu este sigur si ca deodata poti fi pus in fata unei fatalitati.
Fotografia in cauza care a fost pana la ora la care scriu acest post recuperata, este una din fotografiile mele preferate. (Am un folder cu 'Best of' dar nu mai fusese updatat de mult si ea nu era pe lista). Pierderea ei chiar si pentru un scurt interval de timp mi-a atras atentia asupra altor fisiere importante care nu mai aveau back-up pe nicaieri. De aceea intotdeauna este bine sa salvati munca dvs chiar daca o credeti neimportanta in acel moment, ea poate capata brusc o nestimata valoare...cand nu o mai aveti.

Niciun comentariu: