vineri, ianuarie 27, 2006

Structuri

Examenul in sine nu a fost dificil. Partea incomoda a fost sistemul de examinare:
Teorie- proba eliminatorie 1/2 ora; 1/2 ora de asteptat rezultatul apoi
Problema - proba in care ti se dadea o problema sa o rezolvi aprox 1 ora apoi inca 1 ora de asteptat rezultatele
La examen nu stiu ce am facut ca nu am prea reusit sa termin problema din lipsa de timp, teoria am facut-o bine. La final insa profu a comunicat mediile (numai el stie cum le-a calculat) si am luat 9. Detalii nu am vrut sa stiu mai multe caci chiar nu ma interesau la asa medie

La Constructii am scos 8 in examen si cu 7 si ceva in seminar a iesit 8

Pana acum treaba merge bine; mai sunt 4 examene to go.

Next one Limbaj arhitectural.... dar cred ca o sa ma ocup si de celalat care urmeaza caci la Limbaj lucrurile sunt mai subtiri si diafane.

Niciun comentariu: