vineri, ianuarie 13, 2006

Scoala...din nou...Arhitectura

Am revenit in activitatea dupa pauza de Craciun. Deja am avut lucrari de predat. Una dintre ele despre o reamenajarea a spatiului Pietei Garii de Nord. Am rezolvat-o rapid, nu stiu cat de bine a iesit insa pozele arata ca lumea... ce e drept eu le-am scos alb-negru si au fost mazgalite peste cu schite ale interventiei.



La proiectarea pentru prima data de cand am intrat in acest sistem de proiecte sunt gata cu totul si nu se mai modifica nimic (Slava Domnului ca nu mai suportam inca o zii dinaintea predarii cum a fost cea de la predarea proiectului 1.

A fost si expozitia de la schita de schita 3 insa lumea nu s-a prea dus, adica era pustiu cand am trecut eu pe acolo. Poze nu am ca nu aveam camera la mine, insa sincer nu prea am vazut ceva demn de admirat printre planse.

Niciun comentariu: