marți, decembrie 25, 2007

Craciun Fericit!


[ Something to protect 24/12/2007- characters: Karen Ress, Maximillian Wright]

De la an la an Craciunul se transforma in ceva informal, nu e rau sa petreci o seara linistita impreuna cu cei dragi...dupa ce zilele de dinainte toata casa a fost intoarsa pe dos, curatita si dezinfectata (bine nu chiar toata...au mai ramas cotloane inca nestiute...)
Cadouri...am primit...de la Sister un lant pe care am invitat-o sa-l poarte in locul meu. (Nu ma intelegeti gresit, nu am refuzat cadoul, insa pentru mine e mai important ca ea sa poarte un lucru si sa se gandeasca la mine decat ca eu sa-l port - ceea ce nu prea fac - si sa ma gandesc la ea.) In acelasi spirit de cadouri care ne plac dar practic nu au o utilizare concreta i-am facut pe loc cadou o ilustratie. Original nu era in plan asta insa n-am gasit ce vroiam in librarii (Dream Thief - fantasy novel in engleza...de...shit! I forgot) asa ca am decis sa produc ceva.
Ilustratia a durat cam 6 ore (overall in care am mancat, am navigat, am facut ordine prin computer, etc ) A4, hartie Canson 90gm, lineart - Centropen; colour: Copic, Tria, Touch+ white pen, postworked a little in Photoshop.

Niciun comentariu: