luni, decembrie 03, 2007

Pierdere de timp3

si evident predecesoarele posturi
Pierdere de timp1
Pierdere de timp2

ca sa vedeti cum...ne pierdem timpul la arhitectura intre predari.
Sa luam drept exemplu ziua de azi:

10.30 zona centrala a marilor orase: optional care ma rog e ceva de capul lui. Am plecat de acolo intrebandu-ma cine face design-ul de cosuri de gunoi si banci si daca tot ce este in spatiul public este accesibil tuturor ar trebui sa ma astept ca cineva sa se trezeasca ca vrea sa reamenajeze curtea din fata casei mele...ea participand la spatiul public. (NB. stau la bloc deci n-am curte din fata casei.)

12.30: augustin ioan si CLD - Rem Koolhaas care ar fi trebuit sa fie interesant caci Rem Koolhaas e interesant insa...well nada si uite asa vrand nevrand CLD s-a transformat in scribble hour;( pentru cei care nu stiu la cursurile care: (1) nu necesita luarea de notite;(2) sunt atat de boooring incat nu merita nici sa fi 80% atent...desenez. Printre acestea se numara cursul de arhitectura spatiului interior - Dl. Vasilescu si acum, mai nou CLD si poate urmeaza si Fizica constructiilor) Productia se poate vedea aici



























14.30: atelier...care din nou se presupune ca e ceva de capul lui ca deh, n-am terminat-o pe de-a -ntregul cu hotelul. Ei bine dupa o discutie sumara in urma carei nu s-a concretizat nimic (nou sau clar) a ramas ca am corectura la panou luni...Am plecat la 18.00 dupa ce eram deja plictisita de 7 corecturi...evident ale altora.

Niciun comentariu: