luni, decembrie 10, 2007

Noi link-uri de arhitectura

Well, nu prea updatez sectiunea de link-uri pentru ca...ce-i drept nu sunt multe pe care as vrea sa le share cu toata lumea (I know...evil...shelfish bastard of me) insa s-a intamplat printr-o serie de coincidente sa ajung aici

Si mai apoi aici si uite asa am realizat ca stiu doar o mica...foarte mica (infinitezimala) parte din Bucuresti, si ca, gratie unor oameni dedicati si de ce sa nu o spunem curajosi (ha ha eu una nu m-as vedea prin vagaunile alea nici moarta, desi imi place sa visez la asemenea aventuri cool) lumea poate sa vada o alta parte a capitalei care nu este fancy si roz insa cu siguranta este mult mai bogata...spiritual.

Am vazut demolari de cladiri...unele istorice, ruine, forturi, case derapanate, locuri uitate care...erau la o aruncatura de bat de facultate (Vezi Pasajul Englez) si am redescoperit oameni cunoscuti care se afla in spatele camerei de fotografiat. Acelea sunt adevaratele reportaje pe care ziarele, si presa in general ar trebui sa le publice. Asa poate vom descoperi ca Bucurestiul are/ a avut mori de sec XIX si ca daca iti pui mintea si te-ai saturat sa ramai blocat in trafic poti ajunge cu trenul din Gara titan in Gara Obor in zilele noastre. Sau poate e bine de redescoperit arta mozaicurilor regimului comunist uitate prin scoli de cartier sau policlinici aproape inchise.

Interesant nu? Merita de explorat...si site-urile dar si Bucurestiul in general.

Niciun comentariu: