luni, decembrie 17, 2007

Pierdere de timp4

Incepe deja sa devina o problema....insa nu pot gasi alt titlu pentru 2 ore pierdute prin facultate.

Am vrut sa stau linistita intr-un colt al atelierului si sa desenez - m-au dat afara (M#@$%%^#^$ Vlad Thiery - asistent care s-a gasit tocmai ATUNCI sa corecteze schitele - already OVERDUED - tocmai ACOLO.)

M-am refugiat in atelierul vecin care era gol - a dat un coleg peste mine care nu-si mai gasea mobilul si m-a rugat sa-l sun...si-a gasit mobilul insa bateria mea tocmai a decedat. (&^%$&$&$ Matei - coleg de facultate, ranting over everything guy- not really good company...for 1,5 hours)
Si evident ce am desenat...in timp ce Matei went like blablalllallaaallala whatever restaurarea whatever and me: uhu, yes , kind of, I see...doodle, doodle..WTF am I listening to you for? thinking - manga. Bine ca era un ghiozdan intre noi si el nu este prea interesat de astea....

Scap de sus-numitul pentru 10-15min dau de proful de atelier in al carui atelier ma refugiasem - little kind of senile guy ma ia drept studenta de la el din grupa si eu: "Stiti sunt din alt atelier...pur si simplu sunt aici din intamplare..." Spent the 10-15min's Matei free explaining that to the kind-of-senile man. Cute!

Pentru cele 20 min ramase patrulam pe coridor bagand capul in atelier din 10 in 10 min. "Are you done?" *^%^$%$ idiots!

Atelierul propruzis - banal, am desenat solutie de proiect...pe noul bloc canson de 120pg A4 achizitionat...booring in ceea ce priveste oferta de proiecte de vizionat.

And meet today's production...

Niciun comentariu: