miercuri, aprilie 18, 2007

Excursie de studii - Olanda 2007

BUDAPESTA [dus, intors]
BRATISLAVA
PRAGA
MUNCHEN

UTRECHT [ansambluri de locuinte]
AMSTERDAM [ansambluri de locuinte, Borneo Houses]
ROTTERDAM [ansambluri de locuinte]
HAGA
DELFT
ALMERE

4 MAI 2007 vernisaj expozitie

[Note editoriale:

Pentru ca am 1500 de poze de aranjat si prelucrat, pentru ca am si ceva predari si lucrari si pentru ca posturile de blog referitoare la excursia de studii in Olanda vreau sa fie mai mult decat complete in ceea ce priveste prezentarea , o sa fiu nevoita sa le postez pe rand in paralel cu posturile curente. Nu vreau sa iasa o zapaceala de aceea am facut acest post cu link-uri directe.

Ce e de vazut: o selectie de imagini ale obiectivelor pe care le-am vazut
Ce e de citit: impresii personale, intamplari, glume, critici, ironii, chestii care pur si simplu m-au scos din sarite, chestii care nu credeam ca sunt asa, etc.

Expozitia cu fotografiile/filmuletele/desenele celor care au participat va avea loc pe data de 4 MAI in sala de expozitii a Facultatii de Arhitectura Ion Mincu Bucuresti - pentru cei care vor sa vina sa o vada]

Un comentariu:

Laura spunea...

Welcom back. Se pare ca a fost destul de interesant din ce am reusit sa vad pana acum. Eu o sa plec in august in cu totul alte scopuri (pleasure, not business), asa ca banuiesc ca o sa fie un pic altfel.