luni, aprilie 09, 2007

excursie Olanda: Rotterdam

Aici am fost doar 2 zile insa arhitectura e de buna calitate moderna....cateva exemple:
[ Kunsthall - Koolhaas - OMA - dar nu am vizitat muzeu deci doar o poza]


[Renzo Piano - cladire de birouri]

Podul Erasmus e extrem de fain iar cand se si ridica in fata ta este la fel de breathtaking ca o catedrala gotica de 100m inaltime. Eram pe jos cand am fost nevoita sa stau sa astept pana ce s-a coborat la loc.



[asa arata Erasmus ridicat]
Complexe de locuinte...interesante insa mai pe larg intr-un post dedicat special lor.


[ Cladirea Golden Tulip - avand o consola...cum numai la ei se poate]


[ Schouwburgplein - piata urbana postmodernista un experiment care insa nu este prea popular la aproape un deceniu de la realizare ]


NAI: un fel de combinatie intre birouri si spatiu expozitional extins al sediului arhitectilor din Rotterdam ( Nu ca la noi unde OAR este ingramadit intre facultate si OCE. Am lasat suficienti bani pe carti acolo cat sa-mi ajunga pe doua luni in Romania.)




[ un panou cu lumini care isi variau culoarea]

Niciun comentariu: