luni, noiembrie 26, 2007

Asa arata un PUD...si cam atat





proiect n-am...propriuzis- a fost distrus din lipsa de imagine arhitecturala.

Sa vedem ce am mai avut:
(a) o macheta cu volumetria pe care am facut-o pentru ca Max-ul a cedat - si trebuie reinstalat. Macheta a fost distrusa in procesul creativ. (b) impresia sa sunt o studenta care poate sa ia si A si nu doar B provided that munceste muuult si tine la un proiect. (c) timp pe care l-am pierdut redactand niste planse care au fost lejer trecute cu vederea din lipsa de timp de corectura.

Insa ceva totusi am: (a) nervi - care mi-au mai trecut intre timp; (b) un turn de cazare - P+10-12 in care trebuie sa intre cam 20 camere/ nivel si sa fie totul cat mai slim (c) impresia ca se poate rezolva totul pana...poimaine (miercuri) si chiar o sa pot preda lejer toata povestea. (d) Da, UN PUD care este bine realizat si o analiza de sit in valoare de 30% (cantitativ) din tot ce trebuie predat pana miercuri.

Si ceva care sper ca voi avea dupa ziua de miercuri: (a) timp sa respir ; (b) timp sa mai lucrez la Bookchasers (c) o clona pe care o voi crea special pentru predarea de miercuri (d) somn

Mood: mildly pissed on life as it is, nearly avoided a slight depression

Niciun comentariu: