luni, noiembrie 05, 2007

The newest of them all...RAW + misc

[ Alexander Brook - Fallen Angel; Elisabeth (Lizzie) Twice - Alice in Wonderland]

E fresh de la ink-uit...asa arata originalul...dupa care fac o photocopie (long live multifunctionala cea noua!!) pe care o colorez...apoi scanez copia color si o trec prin photoshop.

Mai trebuie sa mai fac inca doua pentru a mai scoate o pagina de 4.

La Claims1 am mai lucrat insa...sunt 23 pagini!!! Din care am desenate in creion pana la 7 si coperta color (there's a long way to go) Insa sper eu sa nu depasesc 23, 24 noiembrie cu totul (imi trebuie cred un weekend intreg -poate de 3 zile- pentru a prelucra acest volum imens de pagini)

E urat caci acest weekend a fost un mare fiasco in care nu am facut aproape nimic....A, ba nu, cred ca am racit. Se pune? A, si am desenat...un pic si cu televizor (nerecomandabil dpv al eficientei).

Luni... trebuie sa ma imbrac gros (screw lucrarile de consolidare ale facultatii!!! Sunt oficial racita!) si sa rezolv o data si pentru totdeauna problema cursului optional...si sa vand semnele...sa nu le uit, sa nu le uit! (Inca nu sunt pe medicamentatie insa gandesc deja ca Lizzie de mai sus.)

2 comentarii:

Laura spunea...

Lizzie a iesit foarte misto (ma bucur ca am avut si eu o contributie la un nume o data... de regula se intampla sa fiu pe partea care solicita) And I Pink Rabbit-kun seems to be very popular these days. Poate ar trebui sa faci un semn separat cu el? Just a thought.

Laura spunea...

PS. I get bids to the firs ever official full-colour BookChasers fanart.

I wonder who could it be :D

Sper sa-ti placa, chiar daca stilul e diferit rau de tot. Ia-o pe post de material promotional si anunta-ma daca te intereseaza varianta full-size.