vineri, noiembrie 09, 2007

Pierdere de timp

Ieri am fost la scoala ( ca intotdeauna... daca nu ma duc trebuie sa existe un motiv serios cum ar fi, o predare... insa niciodata faptul ca SUNT RACITA!!!!!) am stat in frig in amfiteatru (M&^%^& FUk*&&%^%!!!! chiar nu puteti sa faceti ceva cu facultatea asta?!!! Chiar trebuie sa scriu cu manusi si ca inghet de frig la cursuri!???) Apoi conditiile s-au imbunatatit caci cursul urmator ne-am mutat in corpul nou ( de fapt problema este ca corpul vechi nu are caldura, atelierele de miercuri au - ar fi fost si cazul) Apoi din nou in sala Frescelor (corp vechi unde am inghetat DIN NOU!!!!)

La aceasta stare de fapt se adauga urmatoarele: trebuie sa suflu nasul din 10 in 10 secunde (adica sunt racita - vocea este inca bine insa nu stiu pentru cat timp.) cursurile au fost Booooooooooooring, si chiar s-au tinut.

Intrebari care mi le-am pus - evident DUPA ce s-au terminat cursurile:
1. de ce draq am venit la scoala?
2. Daca totusi 1. are un raspuns afirmativ atunci de ce nu am facut ceva mai constructiv cu timpul meu, spre exemplu sa ma duc la biblioteca sa cauta despre noul proiect de hotel?
3. De ce am racit tocmai acum
4. Are cineva tamplari duble de lemn stratificat detalii DWG? ( irelevant caci am intrebat pe cam toata lumea si...nimic, pe net iara nimic.)


Acest post este doar un produs al unei minti racite, Ignorati-l!

Niciun comentariu: