miercuri, noiembrie 14, 2007

Pierdere de timp2

Atelierul nr. 4 de la inceputul proiectului de hotel si nimic esential nu se intampla...discutam in mare, ce e cu situl ce demolam cum o sa fie cu noua circulatie insa NIMIC nu misca.

Of course today comes the big boss (Scafa) si isi instruieste subordonatii ce si cum si ajunge sa adopte un sistem cam...tampit, d.p.meu. d.v. Imparte in 3 grupa (adica cate ateliere au mai ramas pana la predarea partiala de pe 28.11) si fiecare este programat sa faca corectura in ziua respectiva daca nu nu...evident impartirea este in ordine alfabetica (si eu sunt luni, inainte de miercuri 28.11) Pe de o parte am avantajul ca vad cam tot ce fac ceilalti pe de alta parte NU am timp de predarea partiala de pe 28.

Marti, cursul lui Sandu nu s-a facut deci...doar pentru Lascu nu stiu de ce am mai venit la scoala

Luni...am decis ca nu este recomandabil in situatia mea (racita ) sa mai dau prin sala de curs B3 in care am racit deci implicit nici pe la Augustin Ioan, atelierul a fost din nou o mare varza...si cam atat.

Cu toate ca la scoala nu se prea intampla multe lucruri asta nu inseamna ca stau sau ca lucrez pe rupte la bookchasers....ba din contra din weekend lucrez la proiectul tehnic a carui predare este VINERI si al carui singur pacat este ca trebuie sa fi EXTREM de meticulos cu toate (sunt de fapt detalii tehnice de arhitectura, specifice fazei de executie a unei constructii. Sunt alien-language pentru cei din afara meseriei insa au si ele frumusetea lor.)

Schita de schita nr2. data saptamana trecuta care m-a dezgustat total (mai ales dupa anecdota/barfa care a insotit-o la atelierul de luni) s-a dovedit a fi...o exceptie. S-au dat note de 9... (personal am luat 7 si nu intentionez sa onorez cu prezenta schita din 7 decembrie). Lucru care...well once-in-a-life-time happening in ceea ce priveste schitele de schita.

Niciun comentariu: