joi, noiembrie 01, 2007

gara de nord predare

Ieri a fost predarea...care ma rog mi-a lasat un gust amar. Grafica a fost apreciata (comparativ cu altele a fost superioara) si totusi au gasit de ce sa se ia (de ce nu ma surprinde oare!?). Nu zic ca nu erau justificate comentariile...

Ieri eram foarte ofticata pe nesimtirea unora, colegi dar si asistenti, azi mi-a trecut. (Asa sunt eu) si deci ei, cei in cauza, ar trebui sa-mi multumeasca...daca scriam postul asta ieri, era sange. Asa, acum la o zi dupa, I don't give a damn...! There will be other projects. Acum stiu cu cine am de aface, regulile jocului si o sa ma conformez.

Ceea ce m-a oprit ieri sa scriu postul (nu stiu poate ca trebuia totusi sa-l fi scris, dar eram asa de scarbita de tot inca...am desenat ceva de holloween ): i-am vazut in metrou cand ma intorceam de la facultate pe la orele 20. pe unii costumati in vrajtoare si vampiri. Erau cute.

Urmatorul proiect e un hotel, finally something down-to-earth dar pana la hotel...mai e un weekend care este liber de orice urma de proiectare.

Niciun comentariu: