vineri, noiembrie 23, 2007

Proiect de urbanism - partiu urban

Cum proiectul tehnic s-a terminat era si firesc sa inceapa alta distractie...doar nu era sa ne lase sa somam, nu?
Se numeste Proiect de Urbanism si sa mananca in echipa. Ok, eu speram sa fac echipa cu Iulia D (cum tot am mai vorbit) in fine nu s-a putut. Si acum....

SUNT DISPONIBILA. CINE VREA SA FACA ECHIPA CU MINE - BINEINTELES CEI DIN GRUPA 43B, FEEL FREE SA COMENTATI, Y!-MESSAGE SAU MAIL.

Am decis. Nu mai am de gand sa stau sa intreb pe X si pe Y cu cine fac si daca fac vor sa faca cu mine sau nu. Am de gand sa ma scot la licitatie. Cine da mai mult?

Referinte: Pentru cei interesati. Intrebati fostii mei coechipieri de la varii alte proiecte cum se lucreaza cu mine.
Florin 43B(proiectul de urbanism anterior, ACP,ALO)
Alexandra 43B (locuinte colective)
Claudia 44B(locuinte colective)
Anita 43B(ACP, FS)
Iulia D (FS)

Cerinte: Daca vrei sa va implicati e ok, insa preferabil sa respectam de comun acord niste deadline-uri care, zic eu va vor face sa dormiti in noaptea dinaintea predarii (personal in afara de 2 exceptii nefericite eu termin proiectele cu cel putin 1 zi inainte de predare). Ritmul de lucru este destul de alert, mai ales ca timpul pana la predare e scurt.
Daca aveti job, probleme, lipsa de chef, no problem. Se rezolva, lucrez si pentru doi insa trebuie sa stiu de la inceput, sa nu existe surprize pe parcurs (Florin stie de ce.)

Cam asta e tot folks. Pentru cei care nu au fost astazi la prezentare din varii motive...Ati pierdut. Sunt 3 asistenti la 3 grupe (aprox. 100 oameni) si lucrurile o sa fie din ce in ce mai frumoase... pentru ca e de lucru iar predarea este inainte de vacanta.

Am trecut prin asa ceva anul trecut sem1 si a fost un chin...mi-am facut atatia nervi atunci, chiar inainte de sesiune incat m-am ales cu o serie de vizite la dentist...spre sa nu se generalizeze. Proiect de urbanism=absces masea=dentist=coroana.

Niciun comentariu: