luni, noiembrie 19, 2007

Montainrusse si ce se intampla cand 4 metrouri se intalnesc

Ha, ha, tocmai am ajuns acasa...in fata calculatorului (ei bine, de cam doua ore dar in fine.) Azi mi-a fost dat sa vad ceva cu adevarat spectaculos, care m-a facut sa ma crucesc si sa-mi scurtez calatoria cu metroul spre casa la statia Piata Victoriei. To cut it short.

V-ati intrebat vreodata ce s-ar intampla daca toate cele 4 metrouri ar veni simultan in statia Piata Victoriei pline? Ei bine probabilitatea infima ca acest lucru sa se intample tocmai...s-a produs sub ochii mei. Dupa ce am calatorit stolcita in metroul Universitate-Piata Victoriei am ramas stupefiata cand m-am blocat in capul scarilor de la Victoriei 2 intr-o mare de oameni care nu avea unde sa se duca....cei de jos nu puteau sa urce, cei de sus sa coboare. Everything was...stuck. Then I was like: "Screw metrorex!" si am facut stanga imprejur si am reusit sa ies la Victoriei si sa merg pe jos pana acasa. Pe drum insa imaginea imi tot revenea. Doamne fereste...de ceva rau sa se intample (accident, atentat, etc) o stare de panica si in asa ceva esti calcat in picioare. Nu stiu, eu una nu am probleme cu masele de oameni, agorafobie or anything dar totusi m-am speriat.

Si ca sa explic ce-i cu montainrusse-ul din titlu. Ei bine asa e atelierul de anul 4, predari si lucrari aglomerate toate la gramada si saptamani ca aia de mai inainte in care nu prea s-a intamplat nimic, si in care s-a pierdut timpul. Acum, momentan sunt intr-un varf, am prins ceva energie cinetica si...wheeee... o i-au la vale predare....predare...predare....lucrare....predare.

Niciun comentariu: