joi, ianuarie 24, 2008

BookChasers -update


Mult mai devreme decat de obicei saptamna asta pentru ca am examen sambata - Inginerie Structurala si ma rog...urmatorul este cel care imi pune cele mai multe probleme - Structura urbana.

Saptamana trecuta am incheiat extra-ul de la Claims1 si deci.... Ei bine nu urmeaza Claims2 ci o alta short story care era restanta. Bonds4.

In ceea ce o priveste este lunga...suficient cat sa ma treaca lejer de sesiune. A fost o provocare pentru mine deoarece trebuia sa desenez plante - I suck at them - si un personaj nou orb, a trebuit sa invat sa redau expresiile fara ajutorul ochilor si ma rog...you'll see.

Pe langa acest update mai devreme am avut ceva timp sa pun la punct InBetween care era din nou restanta de ceva vreme (septembrie 2007). Problema cu InBetween este ca... storyline-ul este muult mai complicat decat Bookchasers, daca as incadra-o intr-un gen ar fi ceva de genul Fantasy, Historical, Psychological, Mystical - atat de complicata incat are si note de subsol/glosar mai degraba. Partea de Historical este bazata pe....Moldova si Tara Romaneasca (Valahia) sec 16-17 dar muuult prelucrata si interpretata.

Si deci cu InBetween ramasesem in pom caci nu stiam cum se termina - nici acum nu-mi este prea clar insa stiu sigur ca TREBUIE sa o termin cumva - din acest motiv (+plus prostia umana de a sterge niste fisiere pe care nu le salvasem si a trebuit sa o iau de la 0 pentru cap 2) am fost nevoita sa refac/rescriu bucati din ea. Operatiune delicata si timeconsuming.

In final...cap1 si cap2 sunt deja uploadate pe



Nu este inca available spre download pentru ca...spre deosebire de BookChasers, InBetween o sa fie terminata undeva sub 100pg si de abia atunci o sa o pun pe toata...la final. Pana atunci cine stie cate modificari o sa sufere

Niciun comentariu: