miercuri, ianuarie 30, 2008

Mini vacanta in sesiune!?

Pare absurd nu, si totusi se poate. Dupa ce am picat la structuri si eram pe pereti la Structura Urbana (Sandu) am aflat marti spre prea marea fericire a mea ca
NU MAI DAU EXAMENUL LA SANDU!!!!

Sa recapitulam. Sandu= senseless brain-damaging shitload to learn. Examenul trecut l-am luat cu 5 si eram super fericita...acum se pare ca Dl. Sandu a fost in toane bune - extrem de bune si a decis ca toti cei care au luat 8 si peste media la lucrarile pe parcurs nu mai dau examen. Sincer nu stiu ce veste mai buna /cadou poate sa imi faca cineva acum.

Urmatorul examen este...Miercurea viitoare - Istoria Arhitecturii RO, moderne si contemporane. si apoi inca un test grila la optional si gata. Daca nu picam structurile, chiar ar fi putut sa fie cea mai fericita sesiune a mea.

Si evident pentru ca sunt intr-o bula temporala de vacanta...continui sa ascult Terry Pratchett audiobooks. "Good Omens" este pe rol, in paralel cu Mort. Am incercat sa dau de cartea GoodOmens ca sa i-o fac cadou lui sister de ziua ei care se apropie....insa nimeni nu o mai are. (Carturesti-nada; Nautilius-nada. Mai ramane Noi si Diverta).

Niciun comentariu: