marți, ianuarie 22, 2008

"Run, Forest, RUN!"

Caracterizeaza perfect ziua de azi. Am lucrat in disperare la referatul de degrevare pentru Fizica Constructiilor - Opreanu, de ieri si cand zic ca DOAR de ieri ma refer la faptul ca, ieri la ora...14.00 stiam ce vreau sa fac in referatul respectiv - ha, ha da am ajuns sa concept, redactez si finalizez proiectele intr-o zi pentru ca....well nu stiam daca a) se poate b) ce sa fac la aceasta materie....ff vaga.

Pe scurt am facut un studiu de caz pe proiectul de locuinte colective de anul3 care este...cum sa o pun, o crima dpv al insoririi - asta era tema pe care doream sa o tratez de fapt. Pentru asta - am dezgropat fisierele de la proiectare am randat in Max (care a trebuit de data asta sa randeze animatii) si ma rog o groaza de chestii - text, imagine, Corel- sa zicem ca a fost o nebunie de o zi.
Spre final a fost insa de coma - am acest programas Ecotec ii zice- cam de 2 ani - care face muulte chestii interesante pentru subiectul cursului Dl. Opreanu DAR nu m-am jucat cu el decat asa tangential. E o aplicatie destul de complicata si specializata ( nu are nici cea mai user friendly interface si...ahem nici prea multe tutoriale) Cu el insa am inteles toata geometria soarelui si umbrele in ...2 zile (1 zi jumate a fost ceva de genul..."what does this button do?" wheee in fata laptopului). Acest programas cred ca este tot ce ii trebuie omului asta sa predea partea de insorire si asa am gandit eu sa contribui cu animatii la breviarul de curs - pe care profu il tot face de ceva ani - si asa....

Raluca in fata laptopului cu Ecotec in fata
: HOW THE FUCK scot animatii din programul asta?
: ...
.... 12.15 cand la 12.30 Raluca are examen/degrevare de examen
: SCREW!
evident Ecotec NU SCOATE animatii - de ce ar face-o nu? si deci

Google > search> free video capture application> application found> downloaded> installed on both computer AND laptop and then Raluca went all
SCREEEEENCAPTURING pana la 12.25 cand
PANIC - 12.30 examen + 2 predari care nu stiam exact cand au datele limita

De aici si pana la faptul ca am ajuns la 12.50 la scoala cu metroul nu poate fie decat
"Run, Forest, Run!"

Cu fizica constructiilor am rezolvat-o...trebuie doar sa trimit materialele pe mail - aka animatiile si lucrarea+imaginile randate.

Mood: Exhausted...drop dead sleeping in front of computer; clone takes over...browsing

2 comentarii:

Unknown spunea...

12:50 zici ? curios rau ... ai putea sa faci un nou book, Timecheaters ;) sau The don'tknowhowtowatchawatch girl.

Raluca Z spunea...

In general fac cam 25-30min cu metrou pana la facultate - in cel mai bun caz sunt situatii exceptionale cand...sa spunem ca pot sa incetinesc scurgerea timpului..20min is my best. Oricum am intarziat deci examenul chiar daca vroiam nu-l mai puteam da.