sâmbătă, ianuarie 19, 2008

WTF2

In spiritul postului anterior WTF?!!!

1. predarea la proiectul de hotel a fost ceva de genul.

10.30 predare - 5 oameni care terminasera/plotasera/ erau ACOLO in atelier si...dormeau pe ei evident. Printre ei si eu.
11.00 apar asistentii, calmi, fresh - EVIDENT ca ei dormisera inainte de predare. si ceea ce este mai ciudat este ca nici unul dintre ei nu se panicheaza, nu se agita : " Unde sunt restul?" "Trebuie sa duce lista de predare, daca nu vin nu mai pot preda" Crap like that went MISSING this time. Incepe prezentarea proiectelor fiecare pe rand, in asteptarea RESTULUI de masa de studenti, in absenta profului. Cine termina se cara linistit acasa. (Asta am si facut nu va ingrijorati)

DE CE A MERS PREDAREA ASTA ASA DE CALM? WTF!!! - NO ACTION, NO SURPRISE PRIZES? NADA? Ma face sa cred ca mi-am pierdut timpul doua zile ca sa pot preda Vineri la...15.00 cu 5 ORE intarziere? - CUM AU FACUT ALTII - no names

De ce exista deadlines atunci? Sa dea nene o zi, sa zicem 18.01. 2008 si atunci puteti cu totii preda. Distractia/taraba se inchide la 21.00 sau 22.00 dupa disponibiliatea asistentilor si asta-i tot. Prezentarea/ judecarea in alta zi cand nu suntem cu totii niste zombie nedormiti, si cand intelegem ce mama voastra vreti de la noi.


2. listele la Sandu: 5 lucrari date - pe bune, note variabile; doar 3 lucrari intra la calculul mediei; o lucrare ANULATA pentru ca nici el nu mai stie ce a dat la ce serie a dat si CAND. WTF!?? Mi-a taiat un 9 pe care l-am castigat cinstit si mi-a facut media cu un 10 un 8 si un 6... Imi vreau 9-le innapoi!!! Seriously, Adica si ce daca imi iese...14 media- nu stiu, sa rezolve cumva problema asta nefericita.
Luni ma duc sa vorbesc cu profu' cum nu sunt singura in conditia asta - toti cei care au fost regulat la cursurile lui la seria B au aceasi situatie. SORT YOUR STUFF GODDAMIT! A si invatati sa faceti lista aia nenorocita in excel sa imparta corect - 27/3 fac 9 nu 6 - cazul unei colege. Impardonabil!

3. listele la Opreanu/ fizica consturctiilor. Primele liste care in loc de note au simboluri pentru notare: +; ++; -; ~-;~+ A fost misto sa ma uit mai intai ca mata in calendar si apoi sa gasesc intr-un colt o legenda ca zicea ceva de genul +,++ si ~ pot degreva din examen. Eu am luat ~ ceea ce ar fi un echivalent de 7 - 8 si cica as putea sa degrevez...cum o sa faca omul asta media beats me.

4. Pentru cursul lui Vasilescu trebuie redactata o lucrare de sinteza a cursului - a se citi BLABLABLLLAH de X pagini unde X tinde la cat te tine - a) memoria b)prezenta dar acoperita cu notite c)prietenii, relatiile etc. Eu am fost pusa intr-o situatie delicata - din cauza unui idiot care a facut magaria cu amanatul si pe care daca o sa-l identific vreodata o sa-l @%%$# - sa n-am notite la acest curs dupa ce sa SINTETIZEZ. Si da, stiu ca teoretic este greseala mea insa faza nostima de acum incepe. Toti restul, care evident n-au luat nici ei notite apeleaza la mine - de parca eu sunt mama tuturor notitelor din an si din facultatea asta iar eu le zambesc dulce - "Dudes, notitele mele sunt desene manga, da, fratilor asta am facut semestrul asta la Vasilescu. Vi le dau cu placere insa sincer nu o sa va foloseasca la nimic." Haha, moacele lor sunt de milioane dupa chestia asta.
Si totusi, altii ca altii dar eu ce fac. Ei bine...un efort urias cumulat cu ajutorul blogurilor mele.
1. am desenele pe care le-am desenat atunci. 2. imi aduc aminte unde si langa cine stateam in Sala Frescelor cand le-am realizat. 3. Imi aduc aminte despre ce era vorba in cursurile respective - fundalul pe care respectivele desene au fost realizate. 4. stabilescu cu ajutorul blog-urile - asta si cel de pe livejournal - datele exacte ale cursurilor; ce cursuri nu s-au tinut din motive de predari, si voila.
AM REUSIT SA UMPLU 3 PAGINI TEHNOREDACTATE DE COMP NUMAI DIN ASTA! Tot e ceva - sper ca este de ajuns. Efortul nu a fost supraomenesc insa m-am invatat ca exista multiple utilizari ale blog-ului drept martor pentru evenitmentele din viata personala.

5. Se pare ca sister si cu mine suntem...cum sa zic TOTALLY DIFFERENT in ceea ce priveste pregatirea pentru admitere la arhitectura. Daca profu' aka Bercan zicea la inceput ca semanam se pare ca si-a schimbat parerea despre Sister. Acum - dupa spusele lui Mama care a fost chemata la discutii de prof - Sister pare cam neserioasa si face greseli. Bine, bine lasand la o parte Sister related stuff - DE CE TREBUIE TOATA lumea sa o raporteze pe ea la mine? E frustrant pentru EA caci o sa creasca cu un complex de inferioritate fata de BIG SISTER si pentru MINE care trebuie sa supraveghez - antrenarea/reusita admiterii...si nu stiu cum sa zic - poate par pentru altii A MODEL OF RESPONSABILITY dar de fapt cand e vorba de problemele altora sunt A BIG FAT COWARD.
On top of everything. Mama si Mami sustin ca mi-am gresit profesia - cica, dupa ele trebuia sa dau fie la psihologie sau la avocatura. Mama in special - ma cam sperie dorind sa fac o a doua facultate dupa arhitectura pshilogia - WTF, people!!!! FOCUS ON SISTER FOR A CHANCE and give me a place to breathe. Imi ajunge arhitectura, de specializat o sa ma specializez eu, aptitudinile native/dezvoltate pe parcurs de a citi oamenii - eu le numesc instinct o sa fie bine utilizate in manipularea clientilor in viata reala. Nu trebuie sa ai semnatura ca sa practici aceasta arta folosita in marketing si management.

Si cam atat cu the WHAT THE FUCK LIST. O sa urmeze si altele caci sesiunea de abia incepe.

Mood:
clone1: preparing the stuff for Monday and Tuesday
clone2: enjoying a rewarding drawing manga session
clone 3: worrying about fate in general, future, global warming and other god forsaken causes that most likely lead to depression.
rest of clones : happy happy go merry minding their own business

Un comentariu:

Laura spunea...

Mai, asta e chestia cand esti frate mai mare. Ma uit la ai mei, ca n-au nici cea mai vaga idee ce e in capul lui frate-meu apropos de admiterea la facultate. Omul vrea sa dea si la ASE, da, dar ei habar n-au ca face pe el de frica numai la gandul ca trebuie sa dea la mate, si lucreaza cate 3-4 ore in continuu si se enerveaza ca nu-i ies problemele si nu pricepe de ce. La ei e o idee fixa: e baiat, ergo e bun la mate si la alte materii de real si nu se pricepe la romana, istorie etc. Ei bine, WRONG. Se pricepe al dracului de bine la istorie, are o minte brici cand vine vorba de analiza unor evenimente politice si chiar nu-i place matematica.

Si sa stii ca si ai mei au texte de genul 'Aaa, uita-te la sor-ta, cu ce medie a terminat facultatea, asa sa faci si tu etc etc.' Iar eu ma vad obligata sa iau o mutra ofensata si sa-i intreb 'Da' pe mine de ce ma bagati in povestea asta?' Noroc ca Andrei intelege saracu, si stie sa ia lucrurile asa cum sunt.

Being a role model sucks.