vineri, februarie 01, 2008

Artwork for print- ON SALE

3 ilustratii pe care poate le-ati mai vazut, disponibile acum spre vanzare.

Little field flower: 02/01/2008
Dimensiune originale: 63x29cm
technique: markere Copic, Tria, Touch
hartie: Fabriano 90gm A4 (de fapt 3A4 - lipite intre ele)
timp de lucru: 6-7 ore
Work in progress images:
[image] [image][image] [image]


Urban rain 04/01/2008
Dimensiune originale: 63x29cm
technique: markere Copic, Tria, Touch
hartie: Fabriano 90gm A4 paper (de fapt 3A4 lipite)
timp de lucru: 1 zi
Work in progress images:
[image][image][image][image]


Winter forest 08/01/2008
Dimensiune originale: 63x29cm
technique: markere Copic, Tria, Touch
hartie: Fabriano 90gm A4 paper (de fapt 3A4 lipite)
timp de lucru: 2 zile
Work in progress images:
[image][image][image][image][image]

Asa arata print-urile inramate de mine.

[ Si eu am o mica problema cu spatiul dupa cum se vede]

[ asa arata print-urile - pe hartie foto mata. Sunt scoase la azero - pentru cei interesati]

Dimensiuni 27x60 cm - am mai dat crop din originale. Dimensiunea poate fi o problema daca n-ai un perete pe care sa-l pui.

Pret: 15RON - print-ul
30RON - print+inramare (Dimensiuni dupa inramare: 50x70cm)

Livrare:
Daca sunteti din Bucuresti nu-i problema. Lasati mesaj si se rezolva.

Daca nu sunteti Bucuresti si nici n-aveti cum sa ajungeti pe aici lucrurile se rezolva prin posta...ceva mai scump

Daca nu sunteti nici din RO treaba devine complicata. Datorita dimensiunilor print-urile trebuie trimise in tub ceea ce le creste greutatea si implicit si pretul. Am mai trimis tot prin posta tot in strainatate si a iesit destul de scump. Le-am trimis in tub de carton care este relativ greu...nu am incercat insa sa le trimit in tub de plastic (pexal) care ar putea sa scada considerabil pretul.

2 comentarii:

Unknown spunea...

buna.
ma intereseaza un print --acela cu umbrela.
cum luam legatura?

Raluca Z spunea...

adresa mea de mail este
raza_g20022002@yahoo.com.
Esti din Bucuresti? Il vrei simplu sau inramat? Ai vreun termen limita - eu momentan sunt in sesiune. Scrie-mi pe mail.