duminică, februarie 17, 2008

Queen of Paper

New furniture from IKEA - yeeeah. In sfarsit am reusit sa o conving pe mama sa cumpere lucruri - pictures cand o sa soseasca adica cel mai probabil maine.

Evident deal-ul era sa reusesc sa fac cumva mai ordine in camera mea si ma rog sa pastram o oarecare ordine in general dat fiind new furniture.

Si asa am descoperit ca: in 4 ani de zile am acumulat:
(a) un top de aprox 500pag A4 albe ALL mismatched. Cand zic asta ma refer la: hartie xerox alba/gri/galbena (dupa vechime); hartie cu diverse antete; hartie cu diverse texturi (nu ma intrebati de unde); hartie de diverse gramaje.
(b)apoi un alt top ceva mai maricel de hartie labeled ciorna - scrisa/imprimata pe o parte: aprox 700 bucati.
(c)pe langa acestea doua inca un teanc cu harti: scrise/goale; diverse culori/texturi/gramaje/dictando/mate/veline; diverse formate: A5/ whatever mergand pana la strips.

In urma curateniei a fost evacuata o cantitate uriasa de junk paper care...atentie nici macar nu era toata a mea si...nici macar nu data din perioada facultatii (In general consider ca odata ce am intrat in facultate prin casa au inceput sa apara inevitabil hartii de dimensiune oarecum ingrijoratoare, si in cantitati care ar face pe unii ecologisti sa lesine).
Si inca nu am intrat in sectorul cursuri...

Cateodata imi este imposibil sa-mi descriu camera... (nu dorm in ea, n-am dormit in ea decat...2 ani in rest prin alte locuri prin casa.) De aceea m-am obisnuit sa o vad ca un mare depozit (a se citi "a bottomless pit in which everything tends to clutter. You usually find stuff under layers and layers of other stuff and you know what it is by archeologically dating the layers") in care lucrurile mele (80%) sunt acompaniate de lucurile altora care au ajuns acolo pentru ca...au fost evacuate din alte parti din casa. Oricat de mult as face curatenie/ordine in ea TOT asa va ramane pentru ca unele lucruri nu pot sa le arunc.

Am fost si la altii - colegi de facultate si...hehe...e la fel singura diferenta este ca unii dintre ei mai si lucreaza/traiesc in aceste mini depozite.

2 comentarii:

Laura spunea...

Have you recently visited my humble abode? N-am hartii de dimensiuni ingrijoratoare, dar am carti pe toate suprafetele plate, podea included, cursuri, caiete, reviste etc. Si astea sunt doar pentru facultate, stai sa vezi beletristica...

Apropos, cum sunt astea de la Ikea? Preturile mi se par rezonabile, dar ma intereseaza sa stiu daca merita cu adevarat sau nu.mellon

Raluca Z spunea...

mi-am luat un birou 120x60 blat+ structura metalica (e destul de solida)+ corp pe rotile pt multifunctionala monstru (10kg!)+ un raft pal.

I shall do a thorough pic related post when they come.

BTW transportul a 5 pachete/produse ORICARE ar fie ele (excluzand canapelele) este 50RON pentru oriunde in Bucuresti ceea ce pe mine (no-car-girl) m-a uimit.