vineri, februarie 29, 2008

got a job?! Sort of...kind of...maybe...

Colaborare pe niste locuinte colective inca din faza de proiect incipienta. Nu am discutat chestiile legale. Acad-ul si 3d-ul, orice modificari pe care le vrea muschiul meu sunt posibile (Really? I mean really you trust me to do that shit? Scary...)

Anyway miercuri am schita de schita iar vineri corectura la panou. Maine ma mai duc o data pe sit (still clueless about everything but I guess it can be done by friday)

Mi-am luat un mouse nou (adorable cutie) este laser de la Genius cu fir si are acest cool scroll pe 4 directii sub forma unei bule super sensibil. ADORABLE!!! (goes to play with it like a cat with a string ball)

Cele doua butoane care au aparut pe side bar-ul din dreapta. CLICK THEM! You really must if you love - like, possibly care even a little about Bookchasers and InBetween. I promise rewarding incentives, never before published - anywhere.

Niciun comentariu: