vineri, februarie 08, 2008

Hell day

La inceput a parut sa fie normala. Scularea la 8.00 trecut inca o data prin materia la Zona Centrala caci avem examen la 9.00. Apoi plecat la scoala just in the nick of time. Trecut prin toata aglomeratia de dimineata de la metro (ora 8.00-8.30 e un iad) ajuns la scoala si avut buna inspiratie sa trec pe la avizier.

"Examenul la ZCMO (nn. Zona Centrala a marilor orase) se tine 8.02.2007 ora 10.30 sala B3"

Shit! Indeed...nu era la 9.00 era la 10.30 - si m-am sculat degeaba la 8.00.
Oricum n-aveam ce face la scoala o ora jumate ma duc acasa sa ridic comanda de la azero. (some glossy babies await my framing). Ajung la azero- nu erau gata - bun o sa revin in jur de 12.00-13.00. Pret aproximativ total - dupa mine pana in 50RON. Alerg acasa de acasa la scoala sa ajung la nenorocitul de examen amanat.

10.30 sala este relativ plina profu' intarzie - evident el poate sa, noi nu.
10.45 profu isi face aparitia cu subiectele dar este nemultumit de modul in care ne-am aranjat in banci. Vrea sa fie distributie uniforma in sala. Distributia nu da semne sa se uniformizeze prea curand. Profu se cam enerveaza si pleaca rugand sa-l cheme cineva cand se rearanjeaza lucrurile.
10.50 Nici un semn din partea colegilor mei interesati sa se redistribuie. La care eu.
" Putem sa reprogramam acest examen. Ganditi-va la o data. Azi pe la 16.00 e bine, poate maine! POATE DELOC!" (a se citi: DO YOU MIND! I HAVE A FUCKING EXAM TO TAKE AND YOU'RE STALLING HERE!)
11.00 Lucrurile incep sa se miste. Incepe examenul.
12.20 Predau lucrarea. Timpul expira la 12.40 (80min examenul! seriously cel mai lung a fost o ora. Putea sa faca subiectele ceva mai usoare sau mai putine doar e optional)

Ajung acasa unde sister luase deja the goodies from azero. (57RON!! mai mult decat ma asteptam dar in fine.)
Mananc de pranz si apoi crash into a 3,5 hours sleep. Meanwhile.... dark elves working around the computer.
Ma scol si sister ma informeaza cu adanc respect si cu aerul ala nevinovat - care ma face sa o transform instantaneu in decoratiune murala - "Stii nu mai vrea sa deschida nici o fereastra ( evident computerul) Si nu i-am facut nimic."

Goddamit, sister!


Scanare virusi/Defragmentare/Scanare disc pentru 6 partiti asta progresiv intre 7-10 restarturi pentru ca pur si simplu se bloca. Whatever she did to it...dark elves... now it's solved. Se pare ca merge. Desi unele lucruri inca sunt dubioase.

In procesul acesta de screwing up one's day: am ratat o intalnire de afaceri; am dormit 3 ore jumate si ma simt de parca as fi alergat la maraton - m-am enervat cu computerul evident.( damn the dark elves!) si am uitat complet ca trebuie sa trec pe la Hanul cu tei sa mai cumpar niste mus (o sa ma duc maine pentru ca rezerva nu imi mai ajunge pentru ce am de inramat)

De azi sunt oficial in vacanta insa nu stiu de ce nu ma simt ca atare. Oricum duminica seara o sa fie ceva unic. Trebuie sa ma intalnesc cu niste prietene sa mergem in oras + trebuie sa ma intalnesc cu inca o persoana si sa-i dau un print inramat. (Daca din intamplare o sa vedeti pe cineva carand un sac de plastic cu doua pachete de dimensiuni considerabile invelite in hartie ambalaj maro atunci sa stiti ca aceea sunt eu.) I feel like santa claus in these situations.

Niciun comentariu: