duminică, decembrie 25, 2005

Craciunul, cadourile, bradul...a da si Mos Craciun


Ieri a fost ajunul Craciunului. Am impodobit bradul si ce altceva am putea sa facem decat sa stam in fata televizorului - programele erau insuportabile, filme de acum 2 ani - si deci fiecare a gasit altceva de facut. Eu pe Internet, sister o carte de fantasy cat o caramida. Partea proasta este ca sunt racita (fara temperatura dar cu o voce de nerecunoscut), vremea calduta, fara zapada (cea de zilele trecute s-a topit iremediabil si nici nu se anunta alta prea curand) induce o stare depresiva care este greu de contracarat ( adaugand si faptul ca nu stai prea bine cu sanatatea si ca odata in vacanta ai ingrozitor de mult timp liber si nu ai ce sa faci cu el)

Incepi sa te gandesti ce ai relizat anul care tocmai se incheie si tragand linia pare ca nimic nu s-a schimbat ba chiar unele lucruri s-au inrautatit. Sentiment nefericit si chiar mizerabil...ca lucrurile marunte care le credeai adevarata realizari se dovedesc a fi in final ceea ce sunt cu adevarat...nimicuri. Te gandesti la raportul "ce ai vrut ...sa ai/sa faci / sa obtii" si "ce ai reusit" si observi sa este net supraunitar...sau subunitar depinde de unde privesti lucrurile. Ideal ar fi sa fi egal cu 1 dar ...niciodata nu va fi posibil. Spre exemplu: de Sf. Nicolae am vrut si am tinut cu tot dinadinsul sa-mi iau un album de arhitectura dar conjunctura a facut sa nu ajung la timp sa-l cumpar si astfel am amanat momentul pentru Craciun dar cum in preajma sarbatorilor banii vin si se duc intr-un ritm extrem de alert am constatat ca nu mi-au mai ramas fonduri pentru el. Trist dar nici de Craciun nu am reusit sa-l iau. Poate alta data cand nu sunt sarbatori intr-o zi oarecare o sa ma duc sa-l cumpar si astfel acea zi va deveni speciala.

Sa nu cumperi cadouri pentru o zi speciala ci sa faci o zi speciala cumparandu-ti un cadou

Interesant motto pe care desi nu l-am mai concretizat asa de clar se pare ca il aplic vrand nevrand in viata de zi cu zi. Cele mai frumoase si interesante cadouri nu au fost de Craciun sau de Pasti sau nici macar de ziua mea ci asa in cu totul alte zile ale anului fara nici o semnificatie

Niciun comentariu: