joi, decembrie 08, 2005

Schita de schita 2 - locuinta unifamiliala minimala - conclusion




Azi a fost expozitia schitei nr 2. Dupa cum arata si imaginile planselor cu note mari notarea a fost daca nu ciudata cel putin confuza.
S-a zis ca grafica nu a contat foarte mult ceea ce era si de observat in niste planse de 6 si chiar de ce nu de 7. Apoi nu s-a luat in considerare la notare decat partea functionala deci numai planurile atunci este greu de explicat cum planse cu scara gresita au putut luat 6 desi aratau ca dracu la grafica.

Trecand de notare care a lasat muult de dorit (si unde prezenta lui Dan Serban in comisie a influentat cumva lucrurile - de ce o fii luat Raluca I - 6 50 adica 7 ?!) schita urmatoare este pe 16 decembrie. Intentionez sa ma duc dat fiind ca.... vreau sa ma distrez sa fac ce vreau si la o adica sa exersez desi am luat 2 din 3 schite si nu am de ce sa-mi fac probleme. Cine stie poate a 3-a e cu noroc.

Lucrarea mea pusa langa celelalte parea intradevar din alta poveste si este greu de spus din care....sincer sentimentul pe care l-am avut era exact acela care il aveam la prof la pregatire fata de lucrarile neprofesionale sau...cel putin ciudate care luau note mici in general. Ce este si mai rau este ca nu am realizat cat de ciudata e casa pana nu le-am vazut deja pe celelalte la restul in momentul predarii schitelor. Nu zic ca e o casa proasta sau rea...ci doar ca e ciudata un fel de postmodernism la un concurs care se vroia in general interpretari de modernism cu un accent sporit pe functionalitatea spatiului interior.

Niciun comentariu: