sâmbătă, decembrie 17, 2005

legaturi interesante....spre turn

Azi am avut timp sa explorez- de una singura de aceasta data - bucati din scoala. De ceva vreme vroiam sa gasesc trecerea intre corpul nou de colegiu si cel vechi. Trecerea exista pentru ca Alexandra mi-a zis de ea dar nu prea stiam unde vine clar. Azi am reusit sa o gasesc si sa ajung din nou dar pe alta ruta in turn. Lucrurile incep sa se lege logic adica pozitia relativa a unor sali de clasa in functie de restul cladirii. La ce imi serveste toata aceasta campanie de cotlonit prin scoala? Probabil la nimic daca nu doar la dezvoltarea spiritului de aventura si de orientare in spatiu. Apoi legaturile dintre partea veche si partea noua sunt intotdeauna interesante mai ales prin faptul ca duc la scurtaturi care uneori pot fi folositoare. Apoi exista locuri care cum am mai spus sunt interesante prin orientarea lor si prin locatie.

Spre exemplu cred ca multi dintre noi au vazut fotografii aeriene facute la diferite piete, strazi sau intersectii. Sunt interesante nu? Insa putini se intreaba de unde sunt ele facute. In genere de pe acoperisuri de cladiri sau daca nu de la etajele superioare ale acestora dar acum cinstit cat de usor se ajunge sa zicem...Pe Inter ca sa nu zic la mansarda Universitatii Bucuresti sau pe terasa TNB? Destul de greu as zice. O data ca nu stii exact pe unde si a doua oara pentru ca nu ai voie. Sa zicem ca asta ar fii unul din motivele pentru care vreau sa explorez etajele superioare ale facultatii: pentru priveliste

Niciun comentariu: