sâmbătă, decembrie 17, 2005

schita de schita 3 - amenajarea lotului locuintei insiruite - take1

Pe scurt au dat de amenajat curtea din spate a casei de la proiectul nostru. Cam vag dupa mine tinand cont de faptul ca fiecare are cam altfel curtea. Oricum in aproximativ 60mp trebuia sa inghesui: loc de luat masa 6 persoane , loc de gratar , loc de joaca pentru copii, loc de depozitat pubela de gunoi, un spatiu de depozitare a mobilierului de gradina si a unor unelte de gradinarit.
Plansa mea a fost plina de detalii asta nu inseamna ca mi-am dat silinta sa rezolv in vre-un fel tema. Pur si simplu am desenat de placere. In fine planul nu prea are o idee insa plansa arata din ce in ce mai bine semn ca incep sa-mi revin dupa anul I in care nu am prea desenat la acest mod.

Si aceasta schita a avut parte de scandaluri. pe de o parte in legatura cu cei pe care i-a scos din schita pentru ca altii ii ajutau. Apoi cu cei care au intarziat cu 1 minut cu predarea pentru ca urcau tocmai de la etajul 1 la etajul 3. Dar in mare a fost mai liniste decat la schita trecuta mai ales ca cei care si le-au luat pe celelalte doua nici nu au mai sinchisit sa mai vina la a 3-a.

Niciun comentariu: