joi, decembrie 15, 2005

rezumat

Un rezumat al zilelor trecute.
Scoala de la 9 la 18. Cursuri, atelier in care tai frunza la caini si inveti sa stai la coada - viata se rezuma la o succesiune interminabila de cozi la care trebuie sa stai ca sa obtii ceva, unele se misca mai repede altele mai incet. Apoi azi momentul in care am decis ca nu mai stau la coada ci pur si simplu sa revin in alta zi. Am fost la atelier nu prea era nimeni si asa ca m-am carat la bibilioteca unde am cautat documentatie pentru un proiect cu niste piete.
De la 13.30 la 17. 30 am stat in biblioteca si am cautat de zor carti in compania Iuliei M si a altor multor persoane cunoscute din an. Dar este verificat: cauti o chestie si gasesti altele. Asa se face ca am gasit informatii utile pentru alte chestii pe langa ceea ce imi trebuie pt lucrarea care trebuie predata miercurea viitoare

Tema cere sa analizam dupa mai multe criterii o piata dintr-o lista data. Ce are special piata asta este ca este o piata istorica peste care s-a intervenit cu o reamenajare in secolul XX. Eu mi-am ales Michaelerplatz. Viena si am gasit cam tot ce se poate gasi despre ea. In weekend urmeaza sa imi redactez lucrarea.

Maine o sa avem schita de schita nr 3 care are ca tema deja anuntata: Amenajarea lotului locuintei insiruite. Acest titlu a facut pe foarte multi dintre cei care trebuie sa ia neaparat aceasta schita sa invadeze biblioteca atat de reviste cat si de carti. Cel putin la carti era ceva de genul ca nu ii mai putea primi in biblioteca pentru simplul fapt ca nu mai avea locuri libere. Si la final cand am plecat se perindasera prin biblioteca cam 150 de oameni un numar as zice eu record

Niciun comentariu: