vineri, decembrie 02, 2005

Harry Potter & the Goblet of Fire - filmul + plimbare prin oras

Intercontinentalul noaptea

ceasul de la Universitate


versiunea de la ora 17 si versiunea de la ora 20



Astazi dupa amiaza am fost la premiera filmului la Patria. Am luat-o pe Livia (sister) si am ajuns prin centru pe la 16.15 apoi ne-am mai plimbat si am mai admirat decoratiunile de iarna, stinse cei drept - pozele de mai sus sunt cu ele.
17.00 filmul incepe si contrar asteptarilor nu a fost prea multa aglomeratie. A fost ok insa nimic care sa ma lase breathless nici in scenografie nici in efectele speciale. Oricum a fost entertaining deci asta e ceea ce conteaza.
Dupa film am mers la plimbare de aceasta data decorul schimbandu-se radical. Muulta lume, multe lumini si multe masini. Intr-un cuvant mult mai multa agitatie decat la ora 17.
Am facut cateva poze pe Bd. Magheru si in Piata Universitatii apoi am luat metroul spre casa.
Am mai facut cateva poze in metrou adica in statie la Victoriei dar nu am reusit sa surprind fluxul de oameni care coboara datorita nefericitei aburiri al lentilei.

O curiozitate personala satisfacuta: Adancimea statiei de metrou Universitatii este de 12,7 m de la nivelul strazii pana la peron si culmea se pare ca statia Romana ar fii chiar mai adanca. ( calculul se bazeaza pe numararea scarilor pe care le cobori, lucru dificil de altfel daca te gandesti ca uneori ai la dispozitie doar scara rulanta)

Niciun comentariu: