sâmbătă, martie 01, 2008

BookChasers -update

Little field flower is DONE... se poate si downloada de pe MF [mediafire] check side bar

Impresii dupa:
(a) Probabil ca ar trebui sa o clasez drept PG-13 at least pentru scene cu subinteles and some nudity... insa la fel ca si Blue Mint 1 povestea e undeva la granita.
(b) Imi place sa desez flori - creepy!
(c) I could write endless stories about these two, they're a very resourceful couple
(d) I virtutea punctului (c) nu m-am putut abtine de St. Valentine si am scris a quick story care din nou trebuie clasata PG-13 - aici nu e discutabil, e clar....

Astept comentarii in ceea ce priveste clasarea lor. Little field flower dar si Blue Mint (ambele). Chiar ma preocupa acest lucru. (Nu am o problema in a scrie/desena shonen-ai, yaoi, lolicon, shotacon or whatever atata timp cat sunt in limitele rezonabilului si nu sunt doar slash. Altii poate ca nu de aceea sunt foarte atenta cu rating-ul. Daca stie careva un fel de chart ce ar trebui/n-ar trebui sa includa o poveste/ BD astfel incat sa fie clasat intr-un anume rating feel free to link)

Un comentariu:

Laura spunea...

Actually, LFF nu mi se pare ca merita mai mult de PG-13, in principal pentru nuditate. Karen is supposed to be 12, right? In Japonia, copiii fac baie cu parintii pana la varste destul de inaintate, chiar daca sexul difera. Asa ca poti s-o dai la intors daca vrei C: Nu sunt chestii de limbaj sau imagini sugestive, asa ca las-o la PG-13

Cu Blue Mint trebuie sa ma mai lamuresc. Daca vrei s-o urci la PG-13 in virtutea faptului ca e shounen-ai/yaoi si atat, nu merita. Am citit o groaza de doujinshi care erau lasate la PG chiar daca aveau boy/boy si saruturi/chestii mai nevinocate.

Mai discutam duminica daca e.