joi, martie 20, 2008

ante predare 21-03-2008

Sa vedem... weekend - lucrat in orice pentru proiect. (exceptie a fost sambata cand toata dimineata am petrecut-o doing OpenCanvas networking with Laura.)

Luni - luat o pauza mica pentru Dl. Traian ca sa-i termin si sa nu ma mai bata la cap pana Vineri si evident am ditched atelierul de proiectare pentru care oricum nu lucrasem nimic.

Marti- pacat de cursurile interesante - Iluminatul artificial al unui obiect de arhitectura ( architecture du lumiere); si stilurile gradinilor pentru cursul de peisagistica. Creierul meu era deja mashed dupa weekend. Am decis sa-mi inchid definitiv mobilul tot pana vineri preventiv. Colegii pot fi a bother in some cases, so can Mr. Traian. Tot ca masura preventiva nu mai intru nici pe mess oricum ma distrage de la lucru deci e mai bine asa.

Miercuri - adica azi, right sau ma rog ieri - verificand mai atent coltul din dreapta jos al ecranului. - atelier pe care l-am servit - si poate ca nu a fost atat pe rau/bine. Evident ca au avut ceva de comentat si evident ca solutia nu se poate schimba intr-o SINGURA zi.... A aparut si Scafa pentru a face morala - 40 min de trash organizatoric care oricum nimeni nu-l ia in seama, cei caruia ii era destinat discursul oricum NU erau prezenti - deh, ei sunt mai destepti si stau si lucreaza.

Joi - maine/azi - planuiesc sa ditch cel putin un curs si sa fac tot ce pot ca sa termin toata nefericirea de proiect pana in jurul orelor 2 din noapte....

In rest chesti penale care mi s-au intamplat azi.
Metro Piata Victorie 2 ora de varf 17.30 - 18.00 am stat sa astept the damn thing 7 min. Evident ca vine si este full - urasc orele de varf. Urc si suntem anuntati ca din cauza unor probleme tehnice trenul va stationa 4 min. Ok, astept - like what am I going to do. Dupa cele 4 min anunta ca trenul se retrage din circulatie la Piata Victorie - (pentru cei care sunt cat de cat obisnuiti cu trenurile care se retrag mentionez ca Piata Victorie 2 NU poate sa asigure retragerea trenurilor. In general ele se retrag fie la Gara de Nord fie la Crangasi.) What the hell was that about? Nu stiu, nu ma intereseaza si nici nu vreau sa aflu. Pentru ca situatia era cam asa. Un peron plin de oameni care asteptau trenul spre Stefan cel Mare, o scara plina de oameni care tocmai coborau fericiti de la linia de sus, si mai multi oameni care evacuau trenul in retragere. Get the picture. HELL Unleashed. Drop a bomb there si o sa avem atentatul cu gaz salin din metroul din Tokyo. Idiots!

Am luat-o pe jos care nu a fost nici ea o experienta fericita. Am asistat cum un tir ce cara tevi/ conducte de 15-20m lungime s-a blocat in Piata Victorie. Ha, ha, Who's the IDIOT care a planificat ca asa ceva sa INCERCE sa ia curba Str. Buzesti - Piata Victorie la ora 18.00! Chestia aia nu avea nici o sansa sa se deblocheze prea curand. GOOD JOB people!.

Apoi pe masura ce m-am apropiat de casa am avut onoarea sa admir noua cladire turn din zona Titulescu pe colt cu Str. Dr. Felix...Arsene? Not sure anyway - e seaca - comparativ cu vara sa de peste drum America House. Poze candva dupa predare intr-o zi cu soare ca sa se observe...stralucirea peretelui cortina si daca voi reusi niste poze mortale din spatele ei, legatura cu blocurile P+10 de langa. That one is a KILLER.

Apoi si mai aproape de casa - gropi. Avem de toate - cu conducte in ele, fara conducte dar cu slime si ceva apa, fara conducte, aproape acoperite. Si sa nu uitam de una fix in fata intrarii in bloc prin care se vede un tunel pentru conductele de termoficare care vor fi...mutate, sau ma rog, whatever they're doing to them - cu ocazia maretului pasaj Basarab. Sinele de tramvai au fost deja removed pe toata portiunea intersectie Calea Grivitei intersectie Cuza. Baietii de peste pod, o duc binisor as zice - 2 m pe zi de pilon inaltime. Pana de Pasti poate ajunge cam cat blocul nostru. I keep telling myself: Take pics! TAKE THE DAMN PICS caci e important pentru posteritate insa....well imi piere tot cheful de fiecare data cand ies din bloc.
Promit another picspam pe weekend... din nou daca e frumos altfel...NO way ma dezlipeste cineva de noua mea tableta grafica.

Pana in weekend...Predare de vineri...PREDAREA DE VINERI....PREDAREA...
sunt stresata, nu? se vede.

Mood: obviously stressed and sleepy staring blankly at CAD plans doesn't even know what the heck is it. Ground floor or whatever floor...

Niciun comentariu: