duminică, martie 30, 2008

Interior de universitate





Proiectul de iluminat al celor de la design, lansat cu ocazia unei conferinte pe tema iluminarii artificiale. Am ratat conferinta insa am tinut sa imortalizez coridorul etajului 2 - unde avem atelierul.

Scuze pentru neclaritate dar A95 nu este 350D iar 350D nu se cara in fiecare zi la scoala.

Un comentariu:

Fantasya spunea...

Asta e proiectul nostru, 9 oameni de la arhitectura, nu design care desi s-au inscris la optionale din timp si acceptati, apoi au fost dati afara si pusi sa alegem altceva(nici acum nu am inteles cum s-a intamplat faza asta)... si ramasese un singur optional la care ne puteam inscrie unde nu era nimeni: iluminat artistic cu o profa care ne chema sa facem cursul la ea la birou si nu a vrut sa ne lase sa dam examen pentru ca ne-a trimis la cumparaturi de becuri si noi aveam predare la atelier si tot incercam sa-i explicam asta iar nebuna nu intelegea ca proiectarea e cea mai importanta. Iar proiectul reprezinta un manifest, ingustarea culoarului si mai mult, eclipsarea spatiului verde de catre boxele profesorilor... cam asta am vrut noi sa spunem atunci... si am luat cu totii nota 6, desi toata echipa si-a facut treaba senzational cu riscul de a pica proiectul de la atelier. (Anul 4)