joi, martie 13, 2008

tooth fairy almost concluded


[random pics - Str. Popa Tatu sa vedem cum o termina oricum se anunta interesanta]

cred ca am scapat mai repede cu aceasta masea decat cu cea de dinainte. Obturatie de canal reusita, gaura inchisa mai ramane slefuirea si coroana. Asta dupa ce din cauza unei situatii nefericite mi s-a facut rau la dentist (was gonna faint or sth)

Anyway good news:
Proiectul se misca undeva. Ar trebui sa fie asa pentru ca vineri avem predare (vinerea viitoare)

Colaborarea cu Mr. Traian merge...inca n-am vazut nici un sfant dar mai astept

Am platit excursia de studii (30Euro) si se anunta interesanta. O sa fac cat de curand poza la programul ei. S-ar putea sa fiu nevoita sa car si un sac de dormit datorita conditiilor nu prea bune de cazare la Sibiu si la Tg. Jiu. Ce vom vedea in mare: biserici in ruina din Transilvania, culele din Oltenia si alte cateva obiective de prin zona.
For the InBetween fans: Se pregateste ceva weekend-ul asta (Sambata este update day, yeay!) Nu zic ca asa se va intampla frecvent insa este foarte posibil ca pentru 2-3 saptamani Bookchasers sa mearga in paralel cu InBetween (3 pagini each - very tiresome stuff) apoi Bookchasers ia o pauza de cateva saptamani si InBetween kicks in with chapter3.

am vorbit de tableta grafica si vom vedea in cursul zilei de azi pretul si alte detalii - modelul care il aveau pe site nu mai este available insa au unul asemanator. Sper insa ca pretul sa nu difere prea mult. Mai multe detalii despre ceea ce vreau aici

Niciun comentariu: