duminică, martie 09, 2008

the tooth fairy

Oh well, se ma intampla....asa o data pe an - SA MA DOARA O MASEA (evident nu aceeasi) si sa fiu nevoita sa ajung la dentist. Cel mai probabil luni pentru ca nu vreau sa ajunga sa faca infectie or godknows what a tooth can do worse than GIVING YOU HELL OF A PAIN!!!!

Ce pot sa spun decat DAMN!

1. NU am nimic impotriva dentistilor - dentistul meu e un tip de treaba pe care chiar nu ai cum sa-l urasti sau sa-ti fie frica de el. Chestia este ca cum o dai cum o scoti nu te duci acolo de placere. O sa doara, da si o sa dureze.
2. Vroiam sa-mi iau tableta grafica....mai astept un pic
3. Probabil ca o sa dureze ceva toata interventia - o saptamana, doua, in care s-ar putea sa ma duc de ceva ori pe saptamana pe la el. Am predare peste doua saptamani. SCREW.
4. Sper sa nu ajunga in perioada summitului NATO caci...e cam naspa - cabinetul e undeva prin spate pe la Palatul Victoria. get the picture.
5. S-ar putea sa fie nevoie de o a doua coroana (yuppeee! MORI NERVULE! MORI! - No seriously it hurts but then afterwards there's nothing to hurt.)

Si ceva vesti mai bune - zic eu.
Excursia de studii este in vacanta de Pasti 5 zile 17-21 aprilie undeva in tara, vedem chestii interesante. Programul inca nu-l stiu dar o sa fie marfa. Sper doar sa nu ajunga dentistul pana acolo cu interventia/tratamentul.

Un comentariu:

Laura spunea...

La ce cabinet te duci?
Eu stiu unul pe la Dorobanti, dentistul e super de tot si, desi nu te duci de placere (normal!), macar nu te chinuie prea tare. Mie mi-a facut doua operatii deschise(ambele ca sa-mi scoata doua masele de minte care nu aveau loc sa iasa). Si nu a fost chiar asa de rau. Bine, ca post-operatoria e nasoala oricum, asta e alta poveste.

Good luck.