sâmbătă, mai 24, 2008

dead internet connection+dealul frumos project

mda, din nou fara net - doua zile in care fie n-am putut sa accesez netul pentru ca n-am prea stat pe acasa ci la job fie - cand am stat pe acasa - n-am putut pentru ca NU MERGEA, AGAIN!

There were two very important things this Saturday:
1. Bookchasers update - se termina a bit like flowers
2. se deschide sweet-artshop.

mai avem pana la 00.00 deci se mai pot inca realiza cele doua

Despre proiectul de restaurare:
+ eu am lucrat in principiu la detalii - pe care le-am facut bine pentru ca restul era crap - and I MEAN SERIOUS CRAP.
+ le compatimensc sincer pe coechipierele mele si imi cer scuze ca nu pot face mai mult pentru a le ajuta in a descifra CE SE PUPA CU CE SI CE E CORECT SI CE NU. Si evident ii compatimesc pe toti ce din anul meu care trec prin acest cosmar (sa nu se pupe, fatada cu plan si nici cu sectiune - pe niste relevee date de facultate pe care se presupune ca trebuie sa realizam proiectul de restaurare.)
+ intr-o incercare de a remedia ceea ce am zis mai sus am decis sa elaborez un memoriu informativ pe care sa-l depun la catedra de Istorie si Teorie in care sa aduc la cunostina aceste neconcordante si sa semnalez lipsa unor piese NECESARE din documentatia de pe net. Nu am de gand sa le cer nimic, nu am de gand sa reclam ci DOAR sa aduc la cunostina un fapt pe care fie il stiu fie nu. Daca il stiu vreau sa-i intreb de ce nu au dat toate piesele releveului macar sa ne lase sa luam o decizie clara in ceea ce priveste corectitudinea lor de unii singuri.
+ cei care vor sa semneze memoriul ii invit sa o faca, Nu stiu daca vor exista reprecursiuni in ceea ce priveste notarea INSA cred ca este de datoria noastra sa raportam asa ceva celor de la catedra - POATE - and I mean POATE ei cred ca au pus pe net un lucru si de fapt nu-i asa. Well se poate... si in acest caz ar fi dragut sa vedem a cui e vina.

Pana atunci...well trebuie facut si predat si asta. 'Tis not fun but that's life.

Niciun comentariu: