joi, mai 22, 2008

serious business or

...I'm growing up! Somebody stop me!

Sa vedem premergatoare maturizarii:
+Toti cunoscutii tai incep sa fie brusc ocupati fiindca au un job - they can't play with you. So sad!
+Scoala devine plictisitoare, ai pierdut gustul prelegerilor, afara - adica in lume- este frumos liber si ma rog vrei sa FACI CEVA nu doar sa stai si sa discuti/ scrii despre ce o sa fii cand o sa cresti mare.
+ Cunoscutii de la punctul unu fie s-au mutat deja singuri, cu prietena/prietenul, oricum departe de parinti - desi sunt din acelasi oras - Bucuresti. Practicing housewife doesn't suit me YET
+ Becoming money obsessed - Not really but sometimes is a bore to be asking for pocket money

Si deci despre ce este vorba aici?
Despre mine intelegand ca ma schimb si despre un sentiment ciudat pe care l-am trait in prima zi de la noul job - dead serious job. Nu am fost fericita, nu am sarit in sus de bucurie caci I sort of got it (sunt in probe momentan) ci imi venea sa plang. Nu stiu parca eram la o inmormantare live cu premeditare (is that possible? inmormantare cu premeditare?) Am vrut sa fug, departe acasa, sa uit de faptul ca exista o societate si ca BANI sunt necesari si sa traiesc...pe net, hranindu-ma cu megabytes prin portul USB (interesting option - not yet available for organic beings)
Atata tot ca imi era clar ca oportunitatile nu cadeau din cer si ca in ziua de azi sa gasesti un post in domeniu este destul de greu daca nu ai relatii (si eu nu am, sa ne intelegem). Sa fi dat cu piciorul la asa ceva acum ar fi insemnat sinucidere profesionala - si pentru viitorul meu nu am de gand sa fac asa ceva.
So I'll be working for a while now - see how I get on with it.
Trebuie sa fac niste sacrificii pe ici si colo - skip some cursuri, cut some booring ateliere dar totul pentru un scop nobil - experienta.

Nu stiu cat va suferi Bookchasers din asta - este posibil sa nu deoarece se pare ca desenez mai productiv pagewise daca sunt pusa in situatii de deadline, sau timp redus.

De aceea pentru cei care s-au obisnuit cu mine drept " the bottomless notite provider" cut me some slack! O sa ma alatur celor care nu trec pe la cursuri si pretind totul pe de-a moka.
I shall be begging for them too - and then...daca nu voi face rost cu buna voie atunci
BEWARE THEE ALL, cause you shall suffer the great punishment of raluca!
Nimic tragic, just that: O sa desfiintez sectiunea de documentatii de pe net si oricat o sa fiu rugata nu o sa mai dau notite la nimeni, NIMENI indiferent in ce relatii personale ne gasim.

In alta ordine de idei, sambata se deschide faimosul Sweet-artshop - adica magazinul virtual al meu si al laurei - precomenzile cel putin. Nu vom scoate cine stie ce profit din el insa va ajuta la popularizare. Sacrificii trebuie sa fie facute insa cred ca manga nu va fi una dintre ele prea curand.

Un comentariu:

Laura spunea...

Unrealted:

Mail account pentru magazin done (sweet_artshop(at)yahoo.com) Te-as lasa sa ghicesti parola for fun, dar daca nu vrei ti-o trimit pe mail :P

Inca o chestie: ma gandeam sa simplificam un pic codurile de produs de pe site. Mi se par cam lungi, ideea e ca formularele de comanda ar trebui sa fie cat mai simplu de completat. Iti trimit eu o lista cu toate catrafusele la care m-am gandit si imi spui daca esti de acord.

Good luck with the new job, by the way.