duminică, mai 18, 2008

Otaku Festival 2 - ziua1


A inceput pe la 9.30 cand m-am intalnit cu laura si am mers sa-l cautam pe Bogdan - our connection din partea Otaku. Standul nostru a fost la Suburbia (un club extrem de dubios in majoritatea timpului care pentru aceasta ocazie a fost putin mai umanizat. Oricum eu am jurat sa nu mai pun piciorul acolo 3 ani de acum in colo pana cand isi schimba the interior decorator)

The locations




The expo wall









Colegi de stand i-am avut pe doi tipi de la A-camp si de pe anime-mania forum- Alex si Lumpy din Iasi si pe prietena lor Maru (Alexandra). Au fost o companie placuta mai ales in the hyper hour de la inceput.

Trebuia sa incepem conform programului pe la 10 insa in spiritul tipic RO am inceput de fapt pe la 11.30. Si evident ca in acest interval multimea adunata afara a crescut. Partea proasta dpv al organizarii a fost ca in Suburbia a fost dat drumul prima data dintre cele 3 locatii (Suburbia, Atelier 35 si Collector's Gangshop - toate pe Str Selari) si deci toata lumea s-a bulucit in acel club miiic - no seriously daca n-ati fost in Suburbia nu o sa stiti cat de prost sta la partea - interior design, functionalitate.

Despre stand si produse. WE SOLD OUT!!! in mai putin de 4 ore . Eu am mai ramas cu ceva semne de carte si cu 4 postcards insa Laura chiar a terminat totul. Chestiile care s-au dat cel mai repede au fost printurile mari si insignele. Sincer credeam ca e posibil sa terminam de vandut din prima zi INSA nu sa terminam totul din primele 4 ore.

Cateva note:
+ in primele 4 ore, adica pana la ora 15.30 s-au strans per total, vanzarile noastre plus marfa de la Otaku - 27 milioane lei! Holy shit e fenomenal ce face the buying craze out of people!
+ oamenii s-au calcat in picioare si a fost nevoie de ajutorul lui Alex pentru a-i opri pe cei care continuau sa intre in club. Standul nostru fiind chiar la intrare pur si simplu nu aveai UNDE sa te duci din cauza multimii.
+ We were squashes in the darkness timp de 1-2h in care a trebuit sa apelez la acei neuroni uitati care se ocupa cu scaderi si alte cele pentru a da restul corect la whatever people gave you. Si cred ca am dat mai multe resturi decat am dat eu in toata viata mea.
+ Doi/trei oameni la atata lume si mai ales de supravegheat atatea produse n-au cum sa faca fata - sunt ferm convinsa ca multe insigne de la otaku - care erau mici - dar si postcards de-ale noastre pur si simplu nu au fost platite ci sustrase.

Cosplay
sa lasam sa vorbeasca imaginile. idea este ca dupa o scurta defilare pe scena din Suburbia restul s-a consumat afara in strada blocand circulatia si evident ca a venit politia...whatever. Oricum am avut parte de photoshooting session de care am vrut.
CLICK IT

Manga n-a fost pentru ca mangashop n-a venit - doom - oamenii au fost dezamagiti pe tema asta. Fiind parte din organizare n-am avut timp sa simt festivalul INSA a fost bine pentru ca am socializat cu alti oameni de treaba artisti (maru, alex, lumpy si altii ale caror nume imi scapa acum)- m-am confruntat si cu personaje mai dubioase - "The goldfish on crack guy" nicked by laura - cu care am purtat o discutie absolut criminal de amuzanta - dpv al meu - pe tema Manga/comics in RO pe mess. Din pacate discutia nu o pot posta si aici pentru ca blogspot nu are friends locked posts insa pentru cei din lista mea de livejournal - 'tis there, guaranteed to make you laugh out loud.

Am ajuns acasa terminata de oboseala pe la 18.30 si am dormit ceva - 2 ore pentru ca mai apoi sa port acea faimoasa conversatie pe mess cu "the goldfish guy"

Follow up day two.

Niciun comentariu: