luni, mai 19, 2008

Otaku Festival 2 - ziua2


No pics here pentru ca n-am avut camera la mine. Am venit tarziu ca spectator sa mai discut cu Maru si cu Bogdan - basically sa-i zicem thanks pentru oportunitate si tinem legatura.

Laura era si ea terminata de fapt chiar mai terminata ca mine pentru ca fratele ei si-a tinut petrecerea de majorat sambata spre duminica cu muzica si tot tacamul. Deci per total a avut parte de 3 ore de somn

Am ajuns si lucrurile erau pretty calm am avut timp sa vorbim cu Maru sa inkuiesc un desen de-al ei care well avea o linie... super. Si bineinteles sa mai discutam cu varii persoane cu varii chestii.

Multa lume a vrut sa cumpere si n-a apucat deci in consecinta pentru a face fata cerintelor fanilor am decis sa ne deschidem acel ArtShop pe net cu laura. Trebuie sa gasim un nume si un sistem de plata / trimitere prin posta avantajos si pentru cei din provincie. Vom posta link-ul cat mai mare posibil pe site-urile noastre deci you WON'T MISS IT!

Was fun si tuturor celor pe care i-am cunoscut azi. Ne vedem si la Nijikon!

Niciun comentariu: