luni, aprilie 28, 2008

Aya Kato



Urasc cand evenimentele trec pe langa mine. Spre exemplu in martie a fost un workshop cu niste BD-isti francezi la Carturesti, acum in aprilie am ratat monumental lansarea + discutiile Ayei Kato + otaku team tot la Carturesti si la Orange Concept Store. Asta e insa de vazut expo tot o sa ma duc maine impreuna cu Laura si cu Sister - daca sister este libera.

Albumul expozitiei se gaseste la Carturesti insa pretul este prohibitiv 80RON pentru o editie limitata de 4000 exemplare ce e drept. M-am dus sambata special pentru asta si nu exagerez daca nu am facut de doua ori turul librariei de la Romana (pod-subsol - Da, Carturesti mai nou are si subsol desi nu este amenajat inca) pana sa ma decid daca sa iau sau nu albumul. I mean nu ma intelegeti gresit - eram dispusa sa dau maxim 50Ron pe el insa 80 a fost un pic cam peste bugetul meu. Noroc de o datorie a lui Sister la mine de 100Ron care a acoperit costurile.

Si da, mi-am luat albumul, si da, mother doesn't really have to know ca am spanzurat 80Ron pe asa ceva insa the pretty artwork on paper is worth the trouble.

picspam click to drool


Si expozitia stradala din Piata Obor - Bucuresti

Niciun comentariu: