miercuri, aprilie 16, 2008

Ziua1

Manastirea Cotmeana
Episcopia Ramnicu Valcea
Manastirea si bolnita Cozia
Biserica fortificata Cisnadie
Biserica fortificata Cisnadioara

cazare Sibiu


ZIUA 1


Manastirea Cotmeana

Nu m-a impresionat extrem de mult, sau placut de altfel. Uneori preotii pot fi niste cretini misogini care pur si simplu nu inteleg care e diferenta intre studentus ordinarius si noi - studentii de la arhitectura.
NOI NU FACEM POZE LA VOI - preoti/persoane etc - NOI POZAM BISERICA, CLADIREA, INCINTA.

CLICK PE IMAGINE PENTRU INTREG ALBUMUL. (hosted by flicker)



Episcopia Ramnicu Valcea.

Din nou nimic spectacular. Multe detalii de pictura pe care sincer eu una fiind la arhitectura m-am cam lipsit de explicatiile ghidei.

CLICK PE IMAGINE PENTRU INTREG ALBUMUL. (hosted by picasa)


Manastirea si bolnita Cozia

Relativ interesante. Mai ales modul in care 80 oameni navalesc toti odata intr-o constructie mai mica decat un apartament obisnuit de 3 camere.
Bolnita era inconjurata de un cimitir si de o pajiste PLINA de flori. Studentii au optat pentru a poza natura vs. cladirea in sine.
Muntii se vedeau superb fiind senin.

CLICK PE IMAGINE PENTRU INTREG ALBUMUL. (hosted by picasa)


Biserica fortificata Cisnadie

Dupa ce am trecut muntii pe Valea Oltului (well de fapt Cozia este pe valea Oltului ) am ajuns in orasul Cisnadie unde evident comunitatea locala inca mai utiliza biserica si cetatea.
Interesanta si destul de usor de vizitat, ghidele au fost niste scumpe si ne-au lasat sa ne facem de cap. Adica...ahem: sa cantam la orga - chiar daca habar n-aveam si nimeni din grup nu mai pusese mana de 2 claviaturi si doua seturi de butoane impresionante de o parte si de alta a lor; Ne-au plimbat prin turn. Nu se recomanda celor cu rau de inaltime , inalti sau cu greutate. Scarile erau mortale si mi-au dat o febra musculara. Cu toate acestea aveau balustrade - ha ha altele de prin alte cetati nici macar asta nu aveau.
Impresie generala: cetate intretinuta, in folosinta si introdusa in circuitul turistic. Good for it!

CLICK PE IMAGINE PENTRU INTREG ALBUMUL. (hosted by picasa)



Biserica fortificata Cisnadioara

Tough luck. A plouat de ne-a facut varza, am urcat 1000 trepte pana la ea - doar se gaseste pe inaltime - Am stat cam 20 min pana si vina cheia care deschidea poarta. Am fost dezamagita de cat de neutilizata este. De fapt eu una mai fusesem la Cisnadioara acum 8 ani si tot asa era si atunci poate un pic mai bine. Aceeasi vreme am prins-o si atunci. Sincer incep sa ma intreb daca cumva Cisnadioara nu poate fi vazuta de mine decat asa prin ploaie

CLICK PE IMAGINE PENTRU INTREG ALBUMUL. (hosted by picasa)



Organizare: A existat vreodata acest cuvant in dictionarul indrumatorilor UAIM?
Transportul: 1 autocar+ 3 microbuze cu varii numar de locuri. Eu una am nimerit intr-unul de 6 persoane care a fost probabil cel mai confortabil.
Cazarea: Ok - acum comparativ cu cea de la Tg. Jiu. Colege de camera: Iulia M si Vera.

Niciun comentariu: