vineri, aprilie 25, 2008

Ok, am reusit sa postez TOATA excursia - nu a iesit asa cum vroiam insa eu zic ca merge.
Unele note:

1. Dealu Frumos nu are album si nici poze. De fapt exista poze pentru Dealu Frumos insa majoritatea nu sunt artistice ci mai mult tehnice, detalii chestii de genul asta. Daca voi posta ceva pentru Dealu Frumos o sa fie un link catre un album si atat. Sorry dar asta este rezultatul proiectului de restaurare.

2. Exista poze care sunt spectaculoase insa n-au nimic de aface cu obiectivele vizitate. Pentru ele si pentru colectia de usi/porti si de ziduri/ferestre/goluri de tragere probabil ca o sa organizez un post separat. Se merita.

3. Am vrut sa scanez si planurile, honestly I did, insa LENEA....si-a spus cuvantul. Sorry folks! No plans. Daca voi reusi sa trec de ea (aka de lene) probabil ca o sa updatez albumele si evident o sa mentionez asta undeva intr-un post ulterior.

Mii de scuze pentru ca am fost asa de dezordonata in postare - si haotica. Dupa ce am uploadat pe picasa cam 1000 poze web resolution credeti-ma iti taie tot cheful de comentarii witty si de aranjat cronologic ideile.

Se mai pregateste un nou update la Pasajul Basarab - again shameless picspam si evident se vor relua update-urile la manga ( Poate la Bookchasers? dar nu sunt foarte sigura cu InBetween - din nou acel teanc intimidant de 11+ foi A3 care sits there quietly)

Poate va intrebati ce am facut astea 5 zile daca NU am postat ce am avut de postat, NU am lucrat la manga (well I did dar nu excesiv), NU am dat pe la Mr. Traian. Ei bine, am manacat o zi cu doua ilustratii smexy pe care le-am facut cadou in original (1 buc copic works; 1 buc acuarela) de dimensiuni apreciabile si apoi inramate si am dormit. Da, am dormit cat sa recuperez somnul pierdut in excursie. Plus am mai iesit in oras, m-am mai vazut cu Iulia M si Laura (bineinteles cele in a caror posesie sa gasesc sus numitele originale)

Cam atat.

Niciun comentariu: